Ciki az autót elvinni egy márkaszervizbe, hogy cseréljék ki az izzót az első lámpatestben? Igazából nem vagyok valami túl ügyes ezen a téren.
Nem ciki, mert sok autónál nem egy 2 perces művelet. Lehet hogy a lökhárítót is le kell venni.
Mondjuk én ezért nem vinném márkaszervizbe, valami kisebb-olcsóbb helyen is megcsinálják.
Kérdező: Nem ciki, sőt, ahogy az első írta, sok kocsinál szerelést igényel.
2. De nem mindenkinek van ilyen ismerőse, és/vagy nem 24 éves F Astra fossal tolja. Az enyémben pl. kivel gányoltassam a ledes izét?
Én autómnál a lökhárítót is le kell szedni és a lámpatestet kell kivenni egy izzócsere miatt. Persze enélkül is lehet de azt maximum egy nagyon vékony kezű és hosszú ujjú ember tudná megcsinálni de akkor is szerintem 10x elmondaná az összes létező csúnya szót az is biztos. Én akkor kértem erre a márkaszervizt amikor más dolgot is javíttattam velük amire a szerelő ismerősöm mondta hogy inkább oda vigyem ilyen olyan dolgok miatt, és ha már ott volt akkor kértem hogy cseréljenek izzót. Mondták hogy az plusz 30 perc lesz a munkadíjba mert oké hogy vittem izzót, de nekik a lököst le kell bontani, kivenni a búrát mert egy szerelőjük keze sem fér be oda és sokkal egyszerűbb így, viszont kb eddig tart a művelet nekik. Jó rájuk bíztam, végül csak 18 percet számoltak rá erre, de azért na.
Egyébként meg én szoktam ezzel kínlódni, nekem 1 óra az egész művelet mert nem vagyok gyakorlatias ilyen téren meg nekem idő volt mire minden csavart és patentet megtaláltam.
#7, az én autóm is pont ilyen, Lökhárító le, fényszóró ki, különben nem férsz hozzá. A kezelési útmutató is azt írja hogy izzócseréhez vigyem szakszervizbe. Pedig nem egy mai darab, 2005-ös autóról van szó.
Kérdező, egyáltalán nem ciki, csak arra készülj, hogy egy fél óra munkadíjat ki fognak számlázni. Ez alsó hangon is 10.000Ft. És akkor még örülhetsz, ha nem lesznek olyan tételek a számlán, hogy "előkészítés javításra". Ez kb azt takarja, hogy jó pénzért beálltak az autóddal az udvarról a műhelybe. ...Vagy "műszerhasználati díj 8000Ft", hiszen utána "ellenőrizni kell", hogy nem dob-e kiégett izzó hibát az autó, meg ki is "kell" törölni a hibakódot.
Tisztelet a kivételnek, de nekem sok helyen ez a tapasztalatom a márkaszervizekkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!