Vw Golf 2 1.6D 40kw/54le (jp motorkódú) 1990-es évjáratú sima szívódízelnek mi a gyári kompresszió értéke, valaki megtudja mondani?
Nagy a kartergáz, amikor leveszem az olajbeöntő sapkát és csak simán ráteszem, képes lefújni róla, valamint -2 fokban volt hidegen indítási probléma tízből nyolcszor, de mégis valamikor -10 fokban pöccre indult, ezt nem értem.
Az autó 10 éve már udvaron van használva, úgyhogy korom rakódhatott le, mert hosszú úton nem jártunk vele, hogy kipucolja magát. Lehetséges, hogy a gyűrűk letapadtak az évek alatt, mert pár éve nem voltak még gondok. A motor nem lehet kopott, mert alig van több kilóméter benne, mint 320.000, aminél még nem szabadna gond legyen. Megforralva sem volt, de volt hűtőventillátor probléma vele nagyon régen, akkor talán felfőzte a vizet de annyi. Különben kicsit eszi az olajat, és kéken füstöl. Létezik olyan adalék anyag olajba, vagy üzemanyagba, amivel ki lehetne pucolni a motor belsejét, és hátha ki rúgná a gyűrűket. De amúgy a teljesítményére nincs panaszom.
Ha 20 bar fölött van, az már jó.
Dízelnél a gyűrűk megfőtt motor, olajcsere hiánya miatt van.
Illetve van még az, hogy összeforognak a gyűrűk.
Nálam opelnél ez volt, egy henger marha nehezen akart indulni.
De lehet rossz indulás miatt még adagoló levegősödés, (visszacsapószelep segíthet), de adagoló hiba is, amikor visszaengedi a fejszelep a gázolajat a porlasztótól.
De golf 2-nél van előtöltés állító is, az elindít még egy totál halott motort is elvileg, ha jó az üzemanyag-rendszer.
igen, annyi kb 1990 körül lehetett. :D
123-as mercik 16 barral is elindultak, így könnyű volt beléjük millió km-t beletenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!