Első generációs PORSCHE CAYENNE, mint hobbiautó?
Gyerekkorom nagy szerelme az 1. generációs Cayenne, így húsz évvel később meg is tudnám vásárolni, kérdés, hogy milyen áron?
Leginkább olyanokhoz szólna a kérdés, akinek van tapasztalata ilyen, v hasonló kategóriás autó fenntartásában..
4 millió Ft.– környékén nézegetek leginkább turbós Cayenne–t (ha már lúd, ugye...), az érdekelne, h mennyi pénzt visz el a háztól havi szinten? Tudom nehéz erre így válaszolni, de mégis..
nem a fogyasztást akarom számolgatni, azzal tisztában vagyok, az sem igazán zavar, ha félévben egyszer rá kell locsolni 5–600ezer Ft.–ot, de havi szinten azért már nem szeretnék ennyit áldozni rá..
Fontos, hogy tényleg csak hobbiautó lenne, amivel hétvégenként kirándulni viszem a családot (meg leginkább magamat!), munkába járásra, bevásárlásra van egy unalmas, de olcsón fenntarható sedan a háznál..🙂
Porsche mint hobbiauto? Ot aztan lehet love feleslegben. Meg egy nyugati jol kereso sem tart Porsrhet hobbiautonak, csak az igazan gazdagok. AKik nem gyakoriznak.
Lecke keszen van?
Azért ennyire olcsóak a régi cayennek, mert az autó áràt minden évben rà kell költened, ha használod is.
Olyan alkatrészárak vannak, hogy inkább felgyújtod majd, minthogy kifizesd a szervizt.
Őszintén, nehéz érdemben reagálni arra, hogy valaki megkérdezi, h 'készen van–e a lecke' de két mondatot nem tud leírni helyesen... valószínűleg köze lehet a kettes válaszoló által is említett rossz megítéléshez, v nem tudom..
Nem tartom magam gazdagnak azért, mert van 4 millió Ft.–om egy hobbiautóra..
gondolom, ha egy Swiftről kérdeztem volna most lelkesen sorolnád hol kell figyelni a rozsdára..
szomorú, hogy egy kérdésekre specializálódott oldalon a válaszok három ötöde bullsh*t..
A hobbiautó eleve egy költséges mulatság, pláne, ha prémium márkát akar az ember. Inkább keress valami régi franciát, vagy még jobbak a japán autók. Ott is lesz költséged, de kategóriákkal olcsóbb az alkatrész és a javíttatás.
És persze ízlésekkel nem szabad vitatkozni, de a Cayenne még csak nem is szép, ráadásul a legkevésbé Porschés típus a márkán belül.
Én is Porschés hobbiautós vagyok, 1996 óta, jelenleg az ötödik Porsche autóm van, úgyhogy inkább rám hallgass, mint azokra, akik életükben nem ültek benne, nem volt nekik, nincs első kézből való infójuk.
Jó, nekem nem SUV van, hanem sportkocsi, jelenleg egy 911-es Carrera.
A Cayenne valóban megosztó, ha az tetszik ízlésről nem vitatkozunk.
Ami nagyon lényeges, hogy ne úgy vegyél, hogy elmész megnézni egyedül és azonnal döntesz. Van egy csoportunk is, Porsche tulajok adok veszek néven a Facebookon. Érdemes belépni, informálódni, tapasztalt tulajokkal konzultálni. Ha ezek után is van kedved hozzá - miért ne lenne, lehet jó példányokat kifogni - akkor érdemes Porschéra specializálódott szerelőkkel összecimbizni az átvizsgálás miatt. Sőt, sokszor előfordul, hogy egy Porsche szerviz klientúráján belül is van eladó autó, ami nem is megy ki a hahura. Itt olyen szerelőkről beszélek, akik nagyon jól ismerik a márkát, sok éve javítanak ilyeneket. A Szerémi úti márkaszervíz az inkább a nagyértékű autók specialistája, de vannak magán szervizek, akik rá vannak állva.
A Cayenne mondell relatív olcsósága használtan egyébként nem amiatt van, hogy ne lenne jó, hanem inkább, ahogy más is mondta, a márkaarculat szempontjából nem a legkiemelkedőbb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!