Hányszor lehet egy autóra gyújtást adni, mielőtt lemerül az akkumulátora?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
9. Te félre beszélsz!!
Mert nem azt kérdezted hogy " az első órán párszor lefulladtam," és akkor mikor merül le.
Olvasd el mit írtál.
"" Hányszor lehet egy autóra gyújtást adni, mielőtt lemerül az akkumulátora?""
Ezt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Gyújtás ráadása ≠ indítózás.
Gyújtás ráadása: 2-t fordítasz a kulcson, kigyúlnak az ellenőrző lámpák, elindul az üzemanyag szivattyú, de nem forgatja a motort.
Indítózás: 3-t fordítasz a kulcson, forgatja az önindító a motort.
Az előbbit több ezerszer megcsinálhatod, az utóbbit jóval kevesebbszer. Ugyanis az önindító vesz ki nagy áramot az akkuból.
Szerintem gyors egymásutánban olyan 40-50 indítástól lemerülne az akku.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#13
És?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#16 És a gyújtásnak, meg indítózásnak semmi köze nincs egymáshoz, ahogy ezt #14 már leírta. Átlagos autónál a gyújtás maximum 100W, ahogy írtam #3-ban, az indítózás meg valahol 500 és 1000W között PRMS, illetve 2000-3000W Pcsúcs.
Ha nem érzékeled a jelentős különbséget a számok nagyságában, akkor nem tudom mit keresünk itt.
#17
Akkor rosszul írtam. Az indítózásra gondoltam, amikor a motort kapcsolod be. De ezek szerint tévedésből azt gondoltam eddig a gyújtásnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az se mindegy, hogy benzines-e vagy dízel.
Meleg már-e a motor vagy még hideg...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!