Nagyjából mennyibe kerülne optikai tuningolni egy Opel Astra G-t?
2007 Classic II, 1.4 16V, 90LE, 5 ajtós változat (az utolsó széria, ezért is gondolnám átalakítani, mivel viszonylag ,,fiatal").
Első-és hátsó lökhárítókat, illetve a küszöböket sportosabbá tenni, plusz spoiler és paragi dob. Ezután lehetne rajta finomítani itt-ott, de a motortér ,,sértetlen" maradna.
Kb. mennyibe kerülhet egy ilyen, illetve szerintetek megéri-e belekezdeni? Normális válaszokat megköszönöm.
Nem, nem éri meg.
Most őszintén, miért jó az neked, hogy kiröhögteted magad vele?
Fiatal ??
Lassan már kezit csókolomot lehet köszönni neki.
A lökhárítók árát meg tudod nézni a webshop-ban, ahonnan rendelnéd. A fényezés meg 30-50k/elem.
De szólok, hogy a nagy bojler kiment a divatból vagy 15 éve már. OEM+++ inkább. Mondjuk egy Astra-ból az sem csinál csodát. Ha mindenképpen Astra G, akkor vegyél egy 2.0 coupe-t, rá az opc első lökhárító, gyári szárny hátra, nincs már eleve rajta, nagyfelni, ültetés és máris lesz egy értelmesen kinéző Astra G-d
2008-ban amikor megvettem a G Astrámat, akkor még divatban volt a bojlerezés, de azért így utólag örülök, hogy azt nem csináltam meg. Akkori szemmel pedig tetszett a Rieger body kit, de manapság biztosan nem tenném fel. Inkább OPC első lökhárítót, azzal sportosabban néz ki, de nem röhejes.
Volt viszont Paragi dob, halogén lámpák kicserélve gyári xenonos lámpatestre, 17"-os peremes felnik, -30 mm ültetés Eibach rugókkal, színre fújt díszlécek/küszöbök/kilincsek.
Milyen egy sportos autó? Lapos és széles. Ha valaki lökhárító toldatokat tesz fel egy G Astrára, akkor pont az ellenkezőjét éri el. Egy magasabb kaszni lesz csak, míg ha az autó kerül közelebb a földhöz, miközben szélesebbek a kerekek, akkor lesz sportosabb hatása, ami vezethetőségben is megmutatkozik, hogy jobban fogja az utat.
Még mindig megvan, de már vissza van gyáriasítva és leginkább apám használja. Manapság már jobban kötözködnek az átalakításokkal is, mint régebben. Akár az is probléma lehet egy műszakin, hogy OPC lökhárító van rajta, miközben gyárilag nem az volt és persze engedélyköteles a sportdob, ültetés, nem gyári nagyobb felni is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!