Igaz, hogy az utángyártott lambdaszondák 90%-a nem illeszkedik?
Szóval a szerelőm azt mondja, hogy lamdaszonda hibát adott ki az autó, viszont hogy az utángyártottak 90%-a nem talál, és eredeti kell.
Azt is jó lenne tudnam, hogy mennyi egy eredeti akkor, mert nem találtam a neten.
Subaru G3X / Suzuki Ignis 2004
1.3
Köszi a segítséget!
Van,hogy a boltban se értenek hozzá, mert amúgy a kettő típusra ugyanaz szokott lenni. Az én 2001-es automban csak egy van azt tudom. Webáruházak is úgy szokták írni,hogy szabályzó és ellenőrző szonda.
Ezért kellene tudni, hogy most abban tényleg kettő van-e?
A hibakódok alapján két külön dologról van szó. Első szonda lassú válaszidő, és katalizátor hatásfok alacsony. A katalizátor hatásfok a második szonda jele alapján kerül kiszámításra. A katalizátor diagnózis viszont nagyjából egyszerre zajlik le a szenzor válaszidejének vizsgálatával (szándékosan elszegényíti, majd bedúsítja a keveréket, sok dolgot néz ilyenkor egyszerre). Tehát nekem ebből az jön le, hogy az első szenzor kezd meghalni, a katalizátor pedig gyanúsan alacsony hatásfokú.
Én azt csinálnám, hogy először kicserélném az első szenzort, majd hibakódot törölnék. Ezután elméletileg csak az alacsony hatásfoknak kellene visszajönnie, de lehet, hogy egy jól működő első szenzorral már mást fog mutatni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!