Mi lehet a logika ebben? Önindító probléma:
Adott egy lassan cserés önindító. Néha-néha csinál olyat az autó, hogy az első indítás után ha hamar megállok valahol 1-2 percre, nem indul egyből az autó. Ez el tud fajulni addig, hogy 10 perc után is csak teker, de nem kapja el a lendületet a motor, nem indul be. Viszont ha első indítás és megtett út után legalább fél órára pihen az autó, akkor egyből beindul.
Viszont most ott tartunk, hogy szinte minden alkalommal ezt csinálja ha 2 indítás között kis idő telik el, tehát nem csak x naponta. Egy nap alatt 2x is be kellett így tolni az autót, mert másképp nem tudtunk volna hazamenni. Tudom, ez is káros..
Mindenképp cserélni fogjuk az alkatrészt, csak iszonyúan érdekel, hogy ebben hol lehet a logika, mert nem látom át a mechanikáját.
Úgy érted üresen pörög az indítómotor?
Akkor vagy a behúzótekercs melegen nem működik, vagy bendix. Az előbbi egy mágneskapcsoló, az utóbbi egy fogaskerék szabadonfutóval.
Ma már inkább az első megoldást használják.
Ha tudsz egy helyet ahol javítanak, akkor vegyél egy felújítottat és számíttasd be a régit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!