Új benzines, turbós autót, hogy kell bejáratni?
Használati útmutatóban leírtak szerint.
A drágább autóknál egyáltalán nincs szükség bejáratásra.
Az enyém biturbós. 2018-ban vettem. Erre direkt rákérdeztem az átvételkor. Azt mondták, hogy nyugodtan használjam normál módon. Egy köztes olajcsere ajánlott 3-4e km környékén, de nem garanciális feltétel.
Így tettem, azóta még semmi gond nem adódott ebből.
Köszönöm a válaszokat.
A kézikönyvben kikerestem azóta ahol konrétan azt írja, h nem kell bejáratás. Mindössze az első 1000km alatt kerüljem a hirtelen fékezést és kigyorsítást.
#4
Nem is nálad fog adódni ha csak az a terv vele, hogy használod amíg a garancia tart.. majd a sokadik vevőnél vagy ha az a terved vele, hogy 10+ évre megtartod meg 200-300 ezer km-re akkor majd tapasztalatod hátrányait a silány gyári előírások betartásának.
egyre kell kínosan figyelni, ne terheld agyon kis fordulaton.
Nyugodtan elforgathatod 4000-ig, meg motorfékezz is, csak a gázzal bánj érzéssel.
Nem mindenkinek megy, egy turbós motornál különösen rá kell erezni.
Ugyanaz a gázpedálállás, ami 4000-en üresjárat, 1000 fordulaton padlógáznak számít.
"Nem is nálad fog adódni ha csak az a terv vele, hogy használod amíg a garancia tart.. ...majd tapasztalatod hátrányait a silány gyári előírások betartásának."
Mint írtam, már lejárt. Jelenleg lassan 6 éves autóról van szó. 4 év volt rá. A mostani árak mellett lecserélni a közeljövőben nem tervezem. Az előző autómat 310e km-ig használtam. Bontatlan hibátlan motorral adtam el. Az is turbós volt, igaz dízel.
A gyári előírások meg nem tudom hogy jönnek ide. Nem arra biztattam, hogy 30.000 km-enként cseréljen olajat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!