Miért lehetséges az, hogy egy BMW 5 F10-nek ( N57D30, dízel) időnként az olajszintjelzője azt íjra fogyaszt valami olajat, aztán visszaáll a normál szintre? Ezek a dízel motorok hajlamosak a láncszakadásra?
"Ezek a dízel motorok hajlamosak a láncszakadásra?"
Igen, legkésőbb 250E km-nél vezérlés plusz csapágycsere.
A kérdésre válaszolva pedig, kiírja üzenetben hogy kevés az olaj vagy a menüben nézed menet közben az olajszintet és csak ott jelzi hogy alacsonyabban van? Autópáylán magasabb fordulaton nagyobb az olajnyomás is, ez lehet hogy kicsivel befolyásolja az olajszintet. Ezért kell vízszintes terepen alapjáraton nézni az olajszintet.
#3 Ugye ez volt a poén? :D
Magasabb fordulaton több olajat szállít a pumpa.
Ha esetleg a visszafolyásnál van valami keresztmetszet csökkenés valahol akkor előfordulhat ilyen...
#1: Rendben van az autó elméletileg, minden kötelező szerviz időben elvégezve rajta. Nincs hajtva, nyúzva szegényke. Nincs kis távolságokra használva.
#2: Van, az mindig azt mutatja, hogy maxon van. Tehát nem fogyasztja két periódus között. Tudom, hogy ez a lényeg, de akkor is zavaró.
#4: Nem üzenetben, hanem a menübe lépve azon a diagramon, ábrán látszik ez.
Akkor ez ezek szerint más F10-nél is előforduló jelenség? És igazából nem a valóságot mutatja, nem kell vele foglalkozni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!