Hogyan oldják meg a gyártók, hogy a tankban levő üzemanyagszivattyú pont annyit szállítson mint amennyire a befecskendezéshez szükség van?
Figyelt kérdés
Vagy a szivattyú fixen sokat szállít ami magas fogyasztású használathoz is elegendő, viszont ha keveset fecskendez be akkor a felesleg vissza van vezetve a tankba?2023. dec. 17. 20:05
2/5 Vortrex válasza:
Az üzemanyagszivattyú elállít egy nyomást valamekkora térfogatárammal, amit általában az injektor hídon egy nyomáshatároló szelep egy adott nyomásra beállít azzal, hogy az áramlás egy részét visszavezet a tankba, igen. Az a lényeg, hogy állandó nyomáson tartsa az üzemanyagrendszert, közben meg keringteti körbe-körbe.
3/5 A kérdező kommentje:
#2 Adagolós motorra gondoltál? És common rail rendszereknél?
2023. dec. 17. 20:47
4/5 anonim válasza:
#3
Mindenféle rendszernél így működik. Az üzemanyagszivattyút nem állnak neki kapcsolgatni meg állítgatni a pillanatnyi nafta szükségletnek megfelelően.
Bonyolultabb lenne és kevésbé üzembiztos.
5/5 anonim válasza:
Renault D7F motor, 1999-es évjáratúnál még volt visszavezetés, a 2003-asnál már nincs.
Ott csak bemegy az injektorokba a benzinvezeték.
Kb 1-5 bar között nyomja az injektor a naftát a szívócsőbe, azt az AC állítja elő.
De hallani is gyújtás ráadásnál, hogy felnyomja az AC a vezetéket, majd elhallgat, ha nincs beindítva.
Előállít az 30-50 Bar-t is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!