Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan lehetne nyomatékosabbá...

Hogyan lehetne nyomatékosabbá tenni a Derbi Sendámat?

Figyelt kérdés

Ez egy 2001-es enduro derbi senda amin sportkipufogó van. Körülbelül 9000-10000-es fordulatszámon úgy elkezd húzni, hogy kapaszkodni alig lehet rajta, DE ez sajnos azzal jár, hogy kis fordulatszámon egy emelkedőn felmenni lehetetlen még 1-esben is.


Ráadásul az áttétel a lehető legkisebb.


Milyen módosításokat lehetne csinálni, hogy nyomatékosabb legyen? Itt olyan modosításokról lenne szó, amitől ugyanúgy legálisan lehet közlekedni forgalomban. Hallottam már olyat, hogy sportlégszűrő, de nemtudom ennek a hitelességét.


Válaszokat előre is köszönöm!


2023. dec. 7. 15:36
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
10%
Le kell cserélni egy Hayabusára. Na az tényleg kell majd kapaszkodnod.
2023. dec. 7. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
A sport légszűrő semmit nem határoz neki.
2023. dec. 7. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Alapban is ezeken csak egy szivacslap a légszűrő, azt már nehéz überelni. Meg szerintem nem forog 10 ezret ;) Bácsi Geri szavaival élve nyomatékot csak köbcentivel tudsz nyerni, ezeket a motorokat meg pörgetni kell. Egyedül amire olvastam, hogy a cseréjétől kicsit lentebbről kezd el húzni az a karbon membrán.
2023. dec. 7. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Én nem értek ehhez a derbihez , de lehet hogy a karburátort kellene állítani hogy ne pörögjön annyit és akkor lehet hogy jó lenne.

Mert nyilván ott van amikor minden tökéletes nála , a nagy fordulaton.

Kis fordulatnál meg lehet nem jó a keverék aránya.

De ez csak tipp.

2023. dec. 7. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Az mit jelent hogy lehető legkisebb áttétel? Egész pontosan mennyi?
2023. dec. 7. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Nekem is Senda van 50cc, gyári kipufogóval, de azt is pörgetni kell, ha legkisebb emelkedő jön már egyből váltani vissza mert leesik a fordulat, és nem megy ki. És az még SM amin hátul csak 17-es kerék van.


Lehet hogy vissza kellene tenni a gyári kipufogót, mert a sportkipufogó még a gyárinál is szűkebb fordulatszám-tartományban adja le a nyomatékot.


Még annyit tehetsz, hogy hátra nagyobb lánckereket teszel, és akkor hamarabb kezd el húzni.

2023. dec. 7. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Elől a legkisebb hátul a legnagyobb van tudomásom szerint az, hogy ez mennyi pontosan nemtudom elől 12 talán, hátul meg 60 valamennyi.


A probléma az, hogy ha megyek puha homokban ahol eléggé szenved a felgyorsulással nagyonsokat kell várni mire eléri azt a fordulatszám tartományt ahol elkezd húzni. Ha már megjött az erő onnantol már simán lehet vele menni bármennyivel.


Nincs semmi reális "tuning" amivel alacsony tartományban erősebb lehetne?

2023. dec. 7. 19:01
 8/11 A kérdező kommentje:
Karbon membránról még nem hallottam. Az mi és hova kell beszerelni?
2023. dec. 7. 19:03
 9/11 anonim ***** válasza:

#8 Elvileg most is kell benne lennie valamilyennek, csak ezek keméynsége nem mindegy. A henger porlasztófelöli oldalában van.

[link]

2023. dec. 7. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Mennyi a végsebessége ezzel az áttétellel?
2023. dec. 7. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!