Egy 450NM-es,210LE-s TDI motorral és 1800kg-os önsúllyal lehetne már gyorsulni az utcai versenyeken?
A Kia-s vagyok.
Lehet hogy a Clio hamarabb 100-on van, (3.ban...) De odaállnék mellé egy olyan versenyre, hogy 80-ról induljunk egymás mellől. Én 5.ben, te 4.ben, vagy akár 3.ban...
Az 1.4 benzinből 100körül kezd elveszni a kraft... :)
Utolsónak: Nekem is KIA-m van :D
És kábé 120 fölött megyek ki az erejéből, bár 160-180 simán tartható vele, de 180 fölé már csak padlógázzal vihető. De VIHETŐ!!! És egy 1.4-es esetében (nekem Cee'd SW-m van) az szép dolog.
Clio-s vagyok!
Hát..nem tudom... 2-es sebességi fokozatban 95-el tudok menni, szóval tényleg 3. kell a 100-hoz.
Gyárilag 186 km/h a vége, 160-ig szépen gyorsul, felette már lassacskán. Szerintem 80-120-ig 3.ban még meglepetést okoznék. 120-160-ig már nem biztos.
A gyorsulási versenyek (amiről szó van) általában nem 80-ról indul, hanem 0-ról.
Kia-s vagyok...
A kis háromezres tdi, 80-nál 5.ben 1900-as fordulat körül van. 1950-től adja a motor a legnagyobb nyomatékát, a mérések alapján olyan közel 400NM-t. Arról nem is beszélve, hogy 3000-nél meg megérkezik a turbó nyomás is ráadásként...
Természetesen nem versenyzésre használjuk a kocsit. Ez egy CSALÁDI autó, nagyon sokoldalú erőforrással.
Ne akard az 1.4 benzint egy 2x akkora TDI-hez hasonlítani. Volt rá példa, hogy az 1.8-as benzines 3-as golf is elvérzett 130körül...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!