Most vásárolnék új autót, érdemes hozza gyári alufelnit venni ? (Télire)
Kicsit sokkalom, hogy a márkakereskedés 380.000ft/ db áron adná az alufelnit…
S mivel nyári gumival adják az autót így téli gumit is vennem kell, ami szintén + 450.000 vagy ha neten veszem akkor kb 250/280.000… Szóval gondoltam ugyanazt az alufelnit fogom használni télen nyáron . Utánna néztem mivel makulátlan új, így a só nem fogja megenni. Annyi a dilemma hogy szerelés közben nem sérül amikor szedik le a nyárig és rakják fel a tèlit ?
Nem a csere árán akarok sporolni, csk azért 1.2m felnire szerintem túlzás .
És a kérdés az igazából mennyire sérül a felni ha fel/ le szedik rolla a gumit. Természetessen szaküzletben lenne a csere .
Szerintem ha futja egy új autóra, akkor bele kellene férjen a plusz garnitúra kerék. De ha nem, akkor vegyél acélfelnit, vagy használt felnit.
A gyári felninek semmi baja nem lesz télen.
Vegyel ra hasznalt felnit vagy acelfelnit es disztarcsat, attol fugg milyen autot veszel. Egy Suzukin siman elmegy de egy uj Merci hulyen nezne ki disztarcsaval :D
En nem cserelgetnem a gumikat a felnin. Dragabb a munkadij es hosszabb tavon nem tesz jot neki.
6# A plusz teli gumi + Alu felni kb 1.500.000, miért lenne kötelező hogy beleférjen ?
7# egy nissan Qq-lesz
#8: Nem kötelező, de 10% plusz nyilván egy ekkora üzletnél nem sodor a tönk szélére. De ott vannak a további megoldások is a válaszomban
#6
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!