Miért akarod bármelyik fokozatban is hagyni? Én üresbe szoktam tenni, kézifék behúz. (Bár itthon a garázsban a kéziféket sem szoktam behúzni.) 23 év alatt egyik autómmal sem volt soha semmi problémám ebből kifolyólag.
2023. nov. 26. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 anonim válasza:
1. télen vagy nyáron
Nyáron üresben hagyom + kézifék.
2. télen ha kicsit hosszabb időre mondjuk 1 hétre leteszem a kocsit nem húzok be kéziféket mert befagy ilyenkor sebességbe rakom. Sebesség meg 1-es vagy hátramenet attól függ merre lejt az utca.
Ha lejtőn állsz orral lefelé akkor Rükverc , ha emelkedőn álltál meg és hátra felé gurulna el akkor 1-esbe, mindig a megindulás irányával ellentétes fokozatot kapcsolunk.
2023. nov. 26. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
14/20 anonim válasza:
"mindig a megindulás irányával ellentétes fokozatot kapcsolunk."
Miért?
2023. nov. 26. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
15/20 anonim válasza:
Hogy ne tudjon beindulni. Régebbi autóknál ha elkezd 1-esben előre bukdácsolni beindulhat kurbliként. Modern injektorosoknál már nem, de azért jobb a biztonság.
2023. nov. 26. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
16/20 anonim válasza:
Nálunk a cégnél a teherautó maradt behúzott kézifékkel, és másnap reggelre nem lehetett kiengedni. Jó pár éve volt, azóta senki nem húzza be, ha mínusz fokok vannak.
2023. nov. 26. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
17/20 anonim válasza:
#15:
Egy injektoros autónál fizikai képtelenség, hogy beinduljon.
Viszont ha visszafelé forog a motor, akkor átugorhat a vezérlés.
2023. nov. 26. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
18/20 anonim válasza:
Ebben a kategóriában mindenki lepontoz mindenkit?
2023. nov. 26. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 anonim válasza:
#6 vagyok, és teszek rá ha lepontoztál.
Adtam egy elfogadható választ, amit nem tudsz megcáfolni, csak a nagypapától hallott, múltszázadi, "valaki mondta" jellegű rémképeket szajkózod.
Ha tényleg csak ennyi hiányzik a boldogságodhoz, akkor pontozd le ezt a választ is!
Legalább ennyi örömöd legyen vasárnap estére.😂
2023. nov. 26. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
20/20 anonim válasza:
Beszállok a piros pont versenybe. 1979-ben vizsgáztam. 4 féle gépész szakmám van.Alföldön lakom, gondolhatjátok láttam 1-2 autót. Soha nem hagytam sebességben,mindig a kézi (rögzítő)féket használtam. Igen, 30 évvel ezelőtt több évente egyszer lehet hogy befagyott a fék vagy a bovden, kis mozgatás ésszel és megoldódott. Ugyanezeknél a régi autóknál (lada, Wartburg) ennél sokkal többször fordult elő hogy összeégett a gyújtáskapcsoló és a kocsi átvette önmaga felett az irányítást. Utóbbi 20 éve nekem nem fagyott le rögzítőfék rendszer. Még valamit: A vezérmű szíj vagy lánc ha valakinél "átugrik" vegyen rugdosós rollert mert nem való neki autó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!