Szívódízelnél a kipufogórendszer módosításával lehet érdemleges tunningolást elérni?
Nem.
Eladod és veszel egy 1.8T-t.
A diesel nem fog durrogni, csak max. füstölni.
Elektromos adagolós, nem tudod úgy módosítani a befecskendezési időpontot, hogy a kipufogó el nem égett gázolaj jusson. Ráadásul azt is vedd figyelembe, hogy a gázolaj nem is robban be úgy mint a benzin, beledobsz egy tál gázolajba egy gyufát, a gyufa kialszik a gázolaj pedig meg se gyullad.
Az 1.9 SDI-ben a szűk keresztmetszet a levegő. A henger viszonylag jó töltöttséggel dolgozik, szóval javulást legfeljebb egy turbóval tudnál elérni, arra pedig nem alkalmas, hiszen túl nagy a sűrítése, ráadásul nem is arra van méretezve.
Én ezt a pénzt esetleg lakatosra, fényezőre és egyéb esztétikai dolgokra költeném.
Felejtsd el. Ez egy igazi közlekedőedény, a spotosság szikrája sincs meg benne, és gazdaságosan tuningolhatatlan!
Ha tetszik a típus, és kell a durranás, akkor szerintem is 1.8T 150Le (ez még nem az RS) és az megy. Ha spórolni akarsz akkor megtartod ezt a guruló esernyőt.
Nem, nincs mit "nagyobbítani". Ez dízel légfelesleggel működik (több levegőt szív mint "kell"). Esetlegesen folytószelep is csak az EGR miatt van rajta.
Lekapod kompletten a szívótorkot beindítod és mész vele, SEMMI nem történik (csak kopik a motor a szűretlen levegő miatt)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!