Toyota celica 2.0 GTi Megéri tuningolni? (Bodykit) Mennyire biztonságos? Mennyit kell rakölteni? Javítási költség?
Ez a T18? Csak mert T20-at tekintve GT az elnevezés. De egyik ritkább mint a másik, úgy hogy kár bántani, mert nagyjából kihalt. Amikor én néztem 2020-ban akkor volt pár GT a T20-ból, de már akkor is elkértek érte 1 - 1.3 misit, most meg ha van, akkor 1.8 - 2 alatt nincs nagyon. És akkor szövet ülés, semmi légkondi, amit akkor láttam ennyiért.
Ha mindenáron bodykitezni szeretnéd, akkor a gyári kasznielemeket tartsd meg. Ha nagyon érdekel, akkor itt kéne folytatnod, mert itt nekik csak az van (Celica).
Természetesen a 7 gen (T23) a sláger és a könnyebben elérhető, de van a többiből is még. Szeretik a régieket a rally múlt miatt, de ugye az utcai változatok (sima GT vagy alatta) ős-szívók, 2023-ban bármi ott hagyja őket, nagy csodát nem szabad várni a motortól magától. 156 ló a T18 gyári teljesítménye, a T20 meg 175, ne nagyon menj bele semmibe, mert ki fognak röhögni.
Egyszerű kérdésekre, egyszerű válaszok.
Megéri tuningolni?
-Nem.
Mennyire biztonságos?
-Semennyire.
Mennyit kell rákölteni?
-Nagyon sokat.
Javítási költség?
-Rengeteg.
5: az öreg szívó azért nem celica...és igazad va, lehet más a karakterisztika, de azért az új motoros autók (legtöbbje) elfogy amikor a celica még húz, nem beszélve arról a menetstabilitásról, kanyarsebességről, amit ezek nem tudnak!
Amúgy persze alapból nem értem, miért is hasonlítotok össze egy új autót egy klasszikussal?
Azt az élményt egy új sosem fogja megadni, mert aki celicát vesz az nem azért veszi amiért (és amennyiért) valaki az újat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!