Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Toyota celica 2.0 GTi Megéri...

Toyota celica 2.0 GTi Megéri tuningolni? (Bodykit) Mennyire biztonságos? Mennyit kell rakölteni? Javítási költség?

Figyelt kérdés
Elsősorban akiknek van ilyen autója/volt szeretném kérni a segítségét/tapasztalatát az autóval, minden információt róla amit érdemes tudni, vásárlásnál mire figyelni és, hogy megéri-e tuningolni?

2023. nov. 14. 11:59
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
Hát a bodykitet nem mondanám tuningnak, inkább szemfényvesztésnek. Az hogy biztonságos-e csak attól függ hogy ki és hogyan csinálja, valamiért forgalmi elvételt is lehet kapni.
2023. nov. 14. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Mármint magára az autóra gondoltam hogy biztonságos-e hogy nem olyan papír mint mondjuk egy honda ciciv 6 gen.
2023. nov. 14. 12:29
 3/16 anonim ***** válasza:
100%

Ez a T18? Csak mert T20-at tekintve GT az elnevezés. De egyik ritkább mint a másik, úgy hogy kár bántani, mert nagyjából kihalt. Amikor én néztem 2020-ban akkor volt pár GT a T20-ból, de már akkor is elkértek érte 1 - 1.3 misit, most meg ha van, akkor 1.8 - 2 alatt nincs nagyon. És akkor szövet ülés, semmi légkondi, amit akkor láttam ennyiért.


Ha mindenáron bodykitezni szeretnéd, akkor a gyári kasznielemeket tartsd meg. Ha nagyon érdekel, akkor itt kéne folytatnod, mert itt nekik csak az van (Celica).


[link]


Természetesen a 7 gen (T23) a sláger és a könnyebben elérhető, de van a többiből is még. Szeretik a régieket a rally múlt miatt, de ugye az utcai változatok (sima GT vagy alatta) ős-szívók, 2023-ban bármi ott hagyja őket, nagy csodát nem szabad várni a motortól magától. 156 ló a T18 gyári teljesítménye, a T20 meg 175, ne nagyon menj bele semmibe, mert ki fognak röhögni.

2023. nov. 14. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 kisördög1 ***** válasza:
60%
3: elég szépen lehúztad ezt az autót..Ennél azért sokkal többet tud / ér!
2023. nov. 14. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
70%
#3 Ennyi, ott a pont. Nekem is van öreg szívóm, imádom a karakterisztikáját, de az biztos hogy pl. az új tsi motoros autóknak nem állok oda vele, mert még az 1.5tsi-t se tudnám leütni. Jó autók ezek a régiek, megbízhatóak, jó vezetni őket, de mint sportautó abszolút létjogosultságukat vesztették.
2023. nov. 14. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
41%

Egyszerű kérdésekre, egyszerű válaszok.

Megéri tuningolni?

-Nem.

Mennyire biztonságos?

-Semennyire.

Mennyit kell rákölteni?

-Nagyon sokat.

Javítási költség?

-Rengeteg.

2023. nov. 14. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 kisördög1 ***** válasza:
60%

5: az öreg szívó azért nem celica...és igazad va, lehet más a karakterisztika, de azért az új motoros autók (legtöbbje) elfogy amikor a celica még húz, nem beszélve arról a menetstabilitásról, kanyarsebességről, amit ezek nem tudnak!

Amúgy persze alapból nem értem, miért is hasonlítotok össze egy új autót egy klasszikussal?

Azt az élményt egy új sosem fogja megadni, mert aki celicát vesz az nem azért veszi amiért (és amennyiért) valaki az újat!

2023. nov. 14. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
66%
#7 Elfogy? Ezt mikor álmodtad? Alul kilőnek 1500tól általában már elérik a csúcsnyomatékot, amit példában említettem 1.5tsi kitartja 4000ig, de utána meg 4500 környékétől kb 5800ig teljesítménycsúcs. Ha ehhez még társítasz egy 7gangos automatát, kb lehetetlen nyakoncsípni egy “azonos” paraméterekkel bíró szívóval.
2023. nov. 14. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 kisördög1 ***** válasza:
26%
Aha, mert az alap középkategóriás 1,5ösök pont ilyenek mint amit leírtál...
2023. nov. 14. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
77%
#9 Mondtam hogy ez itt amivel én példálózok az 1.5tsi. De amúgy ez pont a középkategória.
2023. nov. 14. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!