Mely nemzet autóit tartjátok a legmegbízhatóbbnak?
Sok gyártónak vannak elb@szott motor konstrukciója. Érdemes megnézni a tc rossz motorok c. sorozatát. Egyébként japánt mondom én is, de ne felejtsük el, hogy régen a németek is kib@szott tartós konstrukciókat csináltak. Ma meg már mit kapunk pénzünkért......
"A Nissanok értéktartása jó, megbízhatósága kiváló. 2000-ben éppen az Almerának sikerült letaszítania az ADAC megbízhatósági statisztikájának trónjáról az örök elsőnek számító Toyota Corollát."
Igazából ilyen nincs, hogy ki gyárt jó és ki szar kocsikat. Én már az előző oldalon is írtam választ, van egy német prémium sportkocsim és egy koreai igáslovam.
DE! Volt Mercedesem is, olyan széria, amit minden idők legmegbízhatóbbjának tart mindenki, én meg beszopkovácsoltam vele, még hengerfejes is lett, pedig "azok sosem hengerfejesek"- Hát én másképp tapasztaltam.
De pl a koreai Cruze-t nem tartja senki a megbízhatóság mintapéldányának aztán nekem 2,5 év alatt beleszalad egy jó 60-as, nagyobb bajok nélkül.
De pl az általam is agyon istenített és csodált Porsche márkának is volt gyenge motorszériája. Az M96-os motorkód, ezt tették a 996-osként ismert 911-es szériába. Illetve a 997.1-esbe is. No ott sem kötelező és nem minden esetben, de az IMS csapágy tönkremenetele miatt az egy hírhedt széria volt. Holott a TÜV is szinte évtizedek óta a Porsche 911-et tartja a 10 éves autók között az egyik legmegbízhatóbbnak.
De nézzük pl a sokat szídott francia autókat. Egyesek szerint 3F törvény alapján nem szabad venni Fordot, Fiatot és franciát. Namost cégesen használok Fordot, használtam Fiatot, a barátio körömben is van mindegyik és senkinek semmi baja velük. Egy jóbarátom egy régebbi, csúnyácska Focus-szal jár sok éve, van benne 300+ és megy és megy és megy. A franciákat szidják, hogy elektronikai hibásak szoktak lenni. Nekem volt egy Espace IV régebben, elektronikai baja nem volt. Motorikus annál inkább...
De ismerek olyan kollégát, akinek a Mégane-jában ugyanaz az 1.9dCi motor van, mint nekem volt és évek óta használja naponta és semmi baja vele.
De láttam már pár hónapos E-Klasse Mercit is, ami 16x volt szervízben garanciális okokból.
A japánoknál is híres a megbízhatóság, de ismerek kárvallott Honda tulajt is.
Én abban hiszek elsősorban, hogy a szervíz, a karbantartás és a minőségi alkatrész a legfontosabbak. Ez sem garancia semmire sem, de egy lépés a tartósság érdekében. Aztán érdemes a népítéletet is olvasgatni meg külföldi fórumokat is. Ha többezer vagy többtízezer tulaj ugyanazt mondja egy adott autóról, akkor azt azért nagyjából el lehet hinni.
De minden márkának vannak erősebb és gyengébb szériái.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!