Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mely nemzet autóit tartjátok...

Mely nemzet autóit tartjátok a legmegbízhatóbbnak?

Figyelt kérdés
2023. nov. 4. 22:05
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
100%

Sok gyártónak vannak elb@szott motor konstrukciója. Érdemes megnézni a tc rossz motorok c. sorozatát. Egyébként japánt mondom én is, de ne felejtsük el, hogy régen a németek is kib@szott tartós konstrukciókat csináltak. Ma meg már mit kapunk pénzünkért......


[link]


"A Nissanok értéktartása jó, megbízhatósága kiváló. 2000-ben éppen az Almerának sikerült letaszítania az ADAC megbízhatósági statisztikájának trónjáról az örök elsőnek számító Toyota Corollát."

2023. nov. 5. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
75%
Nippon- a felkelő nap országa :) Második helyen korea, harmadik német (bár nevezzünk inkább volkswagen kohn-szernek) negyedik francia (bár nevezzük inkább PSA kohn-szernek).
2023. nov. 5. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
76%
Jó, de akkor kik gyártják vagy gyártották a legsz@rabb autókat? :)
2023. nov. 5. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
83%

Igazából ilyen nincs, hogy ki gyárt jó és ki szar kocsikat. Én már az előző oldalon is írtam választ, van egy német prémium sportkocsim és egy koreai igáslovam.

DE! Volt Mercedesem is, olyan széria, amit minden idők legmegbízhatóbbjának tart mindenki, én meg beszopkovácsoltam vele, még hengerfejes is lett, pedig "azok sosem hengerfejesek"- Hát én másképp tapasztaltam.

De pl a koreai Cruze-t nem tartja senki a megbízhatóság mintapéldányának aztán nekem 2,5 év alatt beleszalad egy jó 60-as, nagyobb bajok nélkül.

De pl az általam is agyon istenített és csodált Porsche márkának is volt gyenge motorszériája. Az M96-os motorkód, ezt tették a 996-osként ismert 911-es szériába. Illetve a 997.1-esbe is. No ott sem kötelező és nem minden esetben, de az IMS csapágy tönkremenetele miatt az egy hírhedt széria volt. Holott a TÜV is szinte évtizedek óta a Porsche 911-et tartja a 10 éves autók között az egyik legmegbízhatóbbnak.

De nézzük pl a sokat szídott francia autókat. Egyesek szerint 3F törvény alapján nem szabad venni Fordot, Fiatot és franciát. Namost cégesen használok Fordot, használtam Fiatot, a barátio körömben is van mindegyik és senkinek semmi baja velük. Egy jóbarátom egy régebbi, csúnyácska Focus-szal jár sok éve, van benne 300+ és megy és megy és megy. A franciákat szidják, hogy elektronikai hibásak szoktak lenni. Nekem volt egy Espace IV régebben, elektronikai baja nem volt. Motorikus annál inkább...

De ismerek olyan kollégát, akinek a Mégane-jában ugyanaz az 1.9dCi motor van, mint nekem volt és évek óta használja naponta és semmi baja vele.

De láttam már pár hónapos E-Klasse Mercit is, ami 16x volt szervízben garanciális okokból.

A japánoknál is híres a megbízhatóság, de ismerek kárvallott Honda tulajt is.


Én abban hiszek elsősorban, hogy a szervíz, a karbantartás és a minőségi alkatrész a legfontosabbak. Ez sem garancia semmire sem, de egy lépés a tartósság érdekében. Aztán érdemes a népítéletet is olvasgatni meg külföldi fórumokat is. Ha többezer vagy többtízezer tulaj ugyanazt mondja egy adott autóról, akkor azt azért nagyjából el lehet hinni.

De minden márkának vannak erősebb és gyengébb szériái.

2023. nov. 5. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
100%
2023. nov. 5. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
100%
Említett "rossz motoros" összefoglalóval is tudnék ellenkezni :) Konkrétan 1.3 Multijet motoros autóm van, ingyen volt, magamtól pénzt nem adtam volna érte, de kipróbálva nagyon pozitívan csalódtam, messze nem olyan rossz mint a híre. Összességében kiderült, hogy normális karbantartással ez egy teljesen használható motor, nem hozta rám az anyagi romlást. Gyakorlatilag az első években rá lett mondva, hogy 40 ezer km olajcsere, nem csoda, hogy voltak velük bajok. Vegyük hozzá, hogy újonnan mondjuk kevésbé tartós volt rajtuk a lánc, ezt is az olajcsere számlájára írnám, de ebből készült már tartósabb verzió is. Szóval aki újonnan, vagy pár évesen vette, az tényleg nem járt vele olyan jól, ha betartotta az előírt periódusokat... Használtan viszont lehet jó vétel is. Esetemben 30 ezres olajcsere volt a könyvbe írva, de kevesebbet ment vele az előző tulaj. 180 ezernél még gyári a vezérműlánc! Ha ennyi után kell cserélni, kb 40 ezer Ft egy szett, nem megy csődbe tőle az ember, fajlagosan annyira jön ki mint egy szíj nagyságrendileg. Olajat nem eszi, üzemanyag rendszer full gyári (szivattyú hiba nem jellemző, max tömítés szett kell, porlasztó faék egyszerű, olcsón felújítható, de amúgy is tartós). Ha ilyen egy rossz motor, akkor tudnék rémeset mondani nem is egyet :D
2023. nov. 5. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
51%
13# jelenleg a németek (vagy már 20 éve...) és természetesen a ruszkik.
2023. nov. 6. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
100%
alattam meg nem kotlott meg se japän, se nemet, se amerikai. mind megbizhato volt meg magas futästeljesites utän is, mert sok függ az auto gazdäjätol is...
2023. nov. 15. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
100%
Öregapám Trabantját. Megbízhatóan nem indul, megbízhatóan nem veszélyeztethet vele senkit.
2023. nov. 15. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!