Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire éri megvenni az...

Mennyire éri megvenni az alábbi motorhibás autót, mennyit kellene még kb. ráköltenem?

Figyelt kérdés
[link]

2023. nov. 3. 11:24
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Ha szerencséd van elég mégegyszer ennyit mint az ára. Ez egy motorcsere lesz.
2023. nov. 3. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
50%

Hát megnézed mennyi egy bontott motor és máris tudsz kalkulálni.

De én elengedném, oké, hogy egy henger bemondja az unalmast, de 4-ből 3-nál gond van. Ott felmerül bennem, hogy esetleg a korábbi használat, karbantartás minősége hagy kivetnivalót maga után. Akkor meg hiába a motorcsere, le van élve midnen része

2023. nov. 3. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
értem, köszi az infókat! ezek szerint felejtős...
2023. nov. 3. 11:29
 4/8 anonim ***** válasza:
Nemgondolkodnak ilyenben, sztem total hulyeseg. Max ha ingyen adna akkor megerni vele valamit foglalkozni.
2023. nov. 3. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Felejtos bizony, 200e kilometer utan nemcsak a hengerek, hanem minden mas (foleg a turbo) is valoszinuleg kuka. Ha rendesen szervizeltek volna, akkor nem csak ugy derult volna ki h. sz@r amikor 4-bol 3 henger mar bekotlott.
2023. nov. 3. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
51%

200 ezernél már nincs kompresszió dízelnél?

Komoly.

Ezen vagy még soha nem cseréltek olajat, vagy a 200e az kamu.

Vagy összeakadt a vezérlés, és gyorsban javították.

Nálam ez is kijönne 20e-ből. :D

2023. nov. 3. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Én akkor sem venném meg ezt az autót ha 200 ezer Ft lenne így ahogyan van most.

Az csak egy dolog hogy a motorja kb kuka mert csak egy hengerben jó a kompresszió, egyesben totál rossz, többiben még elmegy, de az sem lesz jobb, csak rosszabb. Tehát az a motor úgy ahogy van mehet a vasba, és egy másik motorral ami még ha garantáltan is jó állapotban van és teljesen jól használható az is csak egy dolog. Ez nagyrészt elhanyagolt karbantartásra utal, és persze kitudja hogyan volt használva vannak tippjeim de abba nem mennék most bele.


Aztán oké motorcsere és kalap, de kitudja mi van az autó többi részével. Nyilván ott a karosszéria, így képeken oké jól néz ki, de kitudja mennyire kezdett el rohadni főleg az alváz, küszöbök, kerékíveknél stb... kipufogó milyen állapotban van, a motortérben lévő többi alkatrész mondjuk hűtés rendszer, aztán a futóműről sem tudni semmi, lehet már az is rommá van gyilkolva rajta ami lehet még most jó, de szerintem arra is bőven lehet mit rákölteni.

Én így ebben a formában még 200 ezret sem adnék érte, nem hogy ennyit.

Nyilván úgy elfogadnám hogy max 50 ezret adnék csak az autóért és az átírást kifizetném és az ezzel járó dolgokat végigvinném az azért így is benne lenne 150-200 ezerbe, meg nyilván haza is kell juttatni valahogy mert így saját lábán totál esélytelen lenne. Aztán úgy is akkor derülne ki hogy még milyen hibái vannak a felsorolt hibán kívül, mert lemerem fogadni hogy van még bőven baj. Aztán egy komplett motorcsere sem egy kis tétel és nem csak maga a motor beszerzése hanem az ezzel járó egyéb költségek. És még nem nyúltunk az autó többi részéhez.

Azért szerintem minimum fél millió Ft-ot rá lehet szépen költeni ha nem többet, bár azt sem tartom elképzelhetetlennek és akkor már ott tartanánk hogy még egyszer ennyit ráköltve az autóra, lenne talán egy egész elfogadható állapotú autó és kitudja hogy 2-3 év alatt ha használatba van milyen hibák jönnek majd még elő.


Szóval ezt az autót jobb ha elengeded és el is felejted mert ezzel nincs értelme foglalkozni.


Ez annak jó aki autószerelő és szívesen foglalkozik vele, vagy feldarabolja és eladja alkatrészenként.

2023. nov. 3. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Jó szándékkal mondom, ha nem tudod a választ, ne nézz ilyet. Otthon szerelgetve lehet megéri valakinek egy kiadós alku után, de ennyiért, munkát kiadva, nem biznisz. Az a másik, hogy a tisztelt egybegyűltek túlgondolják, valószínű itt vezérlés lehetett a hiba oka, amúgy esélyesen motorcsere nem is kell (ha valaki ismeri ezt a motort). A csere periódus 200e km volt, 3 ezerrel ha túlfutott annak meg simán lehetnek olyan okai, hogy pl épp úgy volt szabad időpont hogy olajcserénként 2-300 km plusz jött össze, az még garancia szempontból is belefér kategória... Vagy simán nem volt szerencséje, gyártási szórás is létezik a világon, sosem 100% semmi. Stb stb, nem lehet megbízhatóan következtetést levonni semmi alapján, személyes megtekintés során lehet nagyjából saccolni... Konkrétan amúgy szerintem itt egy kis hengerfej javítás (lehet maradhat is a helyén, felülről cserélhető alkatrészekre gondolok), vagy bontott fej ha nagy a baj, egy új vezérlés szett, és valószínű megy is… de meg kene nézni, lehet dugattyú vagy egyéb hiba is, csak azt így interneten keresztül nem fogjuk megtudni, személyesen viszint megfelelő felszereléssel pár perc jobb esetben és kiderül.
2023. nov. 4. 04:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!