Majdnem ,,sikerült" egy középfeszültségű oszlopot kidönteni a kocsimmal, mert a fék nem fogott. Eddig szervízben volt, terheli-e felelősség a szerviz Munkatársait?
*szerencsére
Bocsánat a hibákért, ideges vagyok.
Hát, ha a telefonodat nézted, arra nincs mentség, nem te "is" hibáztál, hanem rohadtul semmi keresnivalód a volán mögött.
De az eredet kérdésre válaszolva, nem, nem terheli a szervizt semmi felelősség, ugyanis neked elvileg minden napi elindulás előtt minimum egy fékpróbát csinálnod kéne.
„ ugyanis neked elvileg minden napi elindulás előtt minimum egy fékpróbát csinálnod kéne.“
Aha. Mert olyan nincs, hogy hogx menet közben megy tönkre.
Nem sokat vezethettél életedben, ha azt gondolod, hogy kiparkolásnál már nem derül ki. Nekem egyszer maradt nedvesség a rendszerben, -20 fokban megfagyott, kb 60%-ban csökknt kb a fékerõ, kb az 5 méteren észrevettem, és letettem a vasat.
Ha szervizbõl jön, és bizonyíthatóan piszkálták a féket, akkor igenis a szervizé a felelõsség. Más kérdés, hogy itt nem azért lett leadva az autó, és lehet nincs is összefüggés.
Nekem is volt hasonló, csak nálam fékbetét csere volt.
200 méterre a szerelőtől beesett a fékpedál.
Még jó, hogy emelkedőn felfelé lassan mentem és könnyen megálltam.
Hogyan is szól a KRESZ? Mi is az a legelső dolog, ami instant bukás elindulást követően? Igen! Az lesz az! Jóra gondolsz! A fékpróba!
::lassított visszajátszás::
A fééék próó baaaaa
13 éves autón, bármi bármikor elromolhat! Futómű állításnak semmi köze a fék fékproblémákhoz.
Fékbetét csere esetén az olaj körhöz nem nyúlnak, így annak sincs köze a valószínű munkahenger hibához.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!