Megbízható turbo benzines motorokat tudtok ajánlani?
Csakis turbós benzin jöhet szóba.
Egy jó fajta automataváltóval lenne a legjobb.
A maximum keretem 6 millió ft
49 ezer 😀, 2014-es autó, 17-ben vettem pusztán 49 e-km-el.
Tetszett, mert nem 30 ezrenként volt cserélve az olaj benne.
Most 273e van benne.
De már állandóan kattog a váltóban is valami, mikor kicseréltettem a kuplungot, S megszűnt a kettős tömegű hangja vettem észre.
Új motorartók és mégis ugy indul és áll le mint jar jar binksnek a szája miután lebinitotta.
Gyári fényszóró garnitúra nem bírta a képzést, hiába csináltattam meg, egy nyár alatt vége lett MINDIG.
Nem olyan szar az az 1.6 HDi motor csak szépen lehúztak a szervizben. 4 porlasztó egyszerre csak akkor szokta letolni a gatyát, ha a nagynyomású tönkreteszi. Mivel előtte nagynyomásút cseréltek, valószínűleg ez történt, ami megelőzhető lett volna egy teljes üzemanyagrendszer átmosással a szivattyú cseréje előtt. A kuplung első sorban lábfügső, hogy mikor lesz cserés. Ha a szivargyújtó biztosíték rendszeresen szakad, akkor vagy érintkezési probléma vagy túlterhelés lesz (egy GPS nem terheli túl), erre egy autóvillamossági szerelő 20 perc alatt rájön. A kerékcsavar (tőcsavar) is egyszerűen javítható, nem az autó hibája, ha rendszeresen túlhúzzák, leverik a menetet kerékcsere esetén vagy éppen mindig csak menetvágóval van feljavítva a tőcsavar. A generátor sem Ford, ők is veszik (mint minden gyártó, ebben jellemzően Valeo vagy Magneti Marelli van gyárilag), elég nagy a szórás. A futóművet is meg lehet csinálni, valószínűleg nem az alvázszámhoz tartozó lengécsillapító van az autóban, ami túlcsillapítja. De még a toronycsapágyak sem egyformák ugyan ebben a típusban. A beázás tényleg jellemző, az írható a Ford számlájára.
Persze érthető hogy elment a kedved a típustól és a márkától is, de ha objektíven nézed ez inkább a hazai szervizet és az alkatrészbeszállítók hülyesége, aminek a levét te iszod meg mint felhasználó. Az MK3 Focusnál egy 5 évvel fiatalabb Astra vagy I30 minőségben nem lesz jobb, de minőségérzetben igen. Ha minőségérzetet szeretnél vásárolni akkor elmehetsz ebbe az irányba, elvégre erről szól a piac.
3 éves dízel autó 49 ezer kilométerrel????? Visszatekerték azt minimum 150-200 ezer kilométerről.
Kuplungcsere 273 ezer kilométernél? Ha ennyi kilométert vezettél, nem városban használtad. Még nem kellene cserélni a kuplungot valós 273 ezer kilométernél.
Sajnos a Fordodban jelenleg legalább 500 ezer valós kilométer van benne, nem 273 ezer. Ez az autó már kuka, ennyit bírt.
#11 Az autótól függetlenül, lehet hogy néme felhasználói hiba is játszik. Gondolok a váltó és kuplungkezelésre. Azért ezeknek 270 ezernél nem szokott széthullani a váltója, de még a gyári kéttömegű is kibír 300 ezret ha nem városban futkosol a dízellel meg nem rugdosod a kuplungot.
Mikor motortartó bakot cserélsz, után pár ezer km-ig mindig jobban átviszi a rezgést a kasznira, kell egy kis idő mire puhul az új gumibak (ha az van benne). Meg az sem mindegy milyen minőségű bak kerül bele.
Illetve még egy dolog, a km nem 49 ezer volt mikor megvetted, hanem 150-200 ezer. Akkor ezek a hibák amiket felsoroltál nagyjából arányosak lehetnek a futással.
13# perszeee, tee látatlanban tudod én mit vettem ezelőtt 6 évvel, 3 éves korában!
Na hagyjuk ezt a suletlenseget légyszives 😀
12# borris carlow, ess ford, valamint márkaszerviznél voltam vele. Maga az autó is márkaszervizből lett vásárolva(petrányi)
De azért van pozitívuma is, olajat nem eszi.
Első olajcsere 5e km után volt benne, utána hellyel közel 14-16 közt, nálam 12-14-nél. Autópályás használatra nem tartottam indokoltnak a 10 ezres periódust. 30 ezrenként üzemanyagszűrő(minden 2. / 3. olajcserekor, csakis shellkúton tankolva.
Az is érdekes volt, hogy az autó computere nem hagyta, hogy az új porlasztók gyári értékeit megadják neki.
Ezután meg volt egy kalandom az egr-el. Ki lett cserélve, majd az új gyárit!! Igen gyárit!!! Nem lehetett feltanitani sehogy!!!
Ekkor az egrt kikapcsoltattam, rigotechnél feltanitottak a porlasztót, mert a márkaszervizben NEM sikerült.
Nem hiszem, hogy egy magyarországi autót, ami nem is céges lett volna így tekergessék.
Ha vezetőit hiba az, hogy autópályán beállok 140-re, ha sietek 150-re, akkor valószínűleg az is közre játszhatott.
Mindenféle autimárka buzulás miatt mondom.
Ha megbizható autót akarsz kia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!