Mikor térünk át a digitális kilométermérő-órára??
A régi Yarisok óracsoportja:
Egy kibacott büntetés az egész, mert az még valahogy elmegy, hogy középen van, de a fordulatszám kb. leolvashatatlan róla. Max tájékoztató jelleggel kb-re. De az üzemanyagszint jelzése is egy fos. A sebesség meg pont nem izgat.
A Citroennek mar 2000-tol voltak csak digites kijelzoi, de a 2000-es evek kozepetol eleg sok analog oras auto digiteken is kijelzi a kozepso kis LCD-n a sebesseget. Volkswagen csoport, Volvo, BMW, stb. Utobbi mar tobb mint 15 eve a szelvedon is mutatja.
Egyebkent en is jobban szeretem a digites sebessegkijelzest. Egy C4-ben vagy Xsara Picassoban sokkal jobb kozepen fent a kijelzot nezni, mint a kormany mogotti muszeregyseget. Mostani autombol ezt nagyon hianyolom, praktukusabb mint a mutato. Amig nem volt kozep kijelzos autom, en sem igy gondoltam.
Azért nem minden új autó, pl 2022es skoda scala, vagy 23as i30.
Igaz, kiírja mindkettő digitálisan is.
Sok helyen meg kijelző mutatja a számlapot és mutatót.
Én megértem kérdezőt.
Van egy HUD-os toyotánk, illetve egy hagyományos audink.
Alapvetően a toyotát használom, de néha mikor elviszem az audit veszélyesnek érzem, olyan szinten le kell néznem, hogy tudjam mennyivel megyek, hogy nem figyelem az utat.
Fél másodpercről van szó, de általában mikor tudni akarom, hogy mennyivel megyek akkor különösen figyelni kell az utat. Miskolcon sok a harmincas tábla arra amerre én közlekedem az iskolák miatt, vagy beláthatatlan zebrák vannak, de nem lámpásak.
Míg nem volt meg a toyota nem zavart, de azóta városban hiányzik a hud
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!