Mire kell figyelni Fiat Cinquecento/Seicento vásárláskor?
Mik a típushibák? Melyik motor a legjobb?
Melyik felszereltségi szint jó? (sporting, S, SX, Active...stb)
Városban szeretném csak használni, hogy levegyem a terhelést a dízel autómról. Ebédelni-, boltba menni nekem tökéletes lenne.
Nem volt még olasz kocsim. Tetszik, hogy nagyon kicsi és egyszerű.
Swiftem már volt, azért nem szeretnék újra. Tudom, hogy az lenne egy legracionálisabb választás ebben a 300000-400000-es ársávban.
Rozsdára figyelj, más baja nincsen. Töréstesztet inkább ne nézd meg!
A váltóval vannak gondok, kivéve az 1.1 Punto motoros változatokat. Azoknak a váltója nagyon megbízható.
Úgy hallottam, hogy hátsó kerékjárati ív hajlamos a rozsdásodásra.
1,1 felé hajlok én is. Spritmonitor szerint 6,5 liter körül fogyaszt mind a kettő. Bár ez mind vegyes használat. Az én esetemben csak város lenne. Ott hátha kijönne a kis cm3 előnye.
A törésteszt nem érdekel. Szoktam biciklizni is a forgalomban. Ahhoz képest egy tank. 🙂
Biciklinél és a tömegközlekedésnél a Seicento sokkal jobb lesz! Nem ellenfél egyik se neki.
Én más autókhoz hasonlítottam amikor a töréstesztről írtam. Örülök neki hogy te is arra az útra térsz mint én, több év városi forgalomban biciklizés után elegem lett és vettem egy autót. Azóta sokkal nyugodtabb vagyok és több a szabadidőm is.
Ez is hasznos infó. Nem tudtam erről.
A fordulatszám mérő nélkül én is elvagyok. Fontosabb a fék és például a gumik minősége és állapota.
A dízel autómat sajnálom városban használni. A hobbi autómat nem használhatom esőben és télen. A biciklit sem. Így tudom a legolcsóbban megoldani, hogy maradjon minden, mert szeretem őket.
Nem nagy városban lakok, így itt nem akkora idegbaj a bicajozás, mint Budapesten például.
Gondolom a debreceni autós üldözés miatt csinálták ezt a pólót.
Jópofa. :)
Cinque-ből már nehezen találsz jó állapotút, inkább a Seicento-k között keresgélj. Ha 44-es vagy nagyobb lábad van, akkor nem biztos, hogy jó választás mert rendkívül közel vannak a pedálok. Én bakancsban alig tudom vezetni, mert kuplungoláskor állandóan rálépek a fékre is. A sárvédőív mellett a hátsó doblemez, a csomagtér hátsó-oldalsó része, a fenéklemez és a küszöbök is hajlamosak gatyára rohadni.
Az 1.1-es motoroknál sűrűn előfordul a hengerfejtömítés átégése. A többit már nagyjából leírták előttem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!