Opel astra g láncos vezérlést elfelejtetük alul rögziteni igy leszedésnél elfordult. Vele együt a fogas kerekeken lévö jeleim is!!! Hogyan álitsam visza? Simán szedjem le a láncot forgasam a fogast a jelhez és rakjam visza a láncot szintén jelhez?
Milyen motor ez?
A főtengellyel együtt fordult el a lánckerék, gondolom.
Annak opelnál több helyen is van összejelölve a blokkal, valami apró kis szart mindenhova tettek.
Remélem nem a 2000-es DTI.
Az alsó fogaskerék a DTI-n és az 1.2-1.4 benzinesen is ékes de szerszám nélkül szar vagy majdnem lehetetlen összerakni.
Benzin: főtengely lerögzít, vezérmű tengely lerögzít. Fogaskerék a vezérművön fellazít (Jel nincs!!!) forog körbe lényegtelen hogy áll. Van rajta póluskerék a jeladónak azt kell pozícióba hozni (cél szerszámmal) és utána visszahúzni a fogaskereket.
Ha benzines vegyél egy ilyet:
Különben ki....d a f...d és még csak jó sem lesz. 😉
Pfuhh....apa kezdődik.
Na ha nincs nagyon elnyalva jó thorx leszedi, ha nagyon szétcsináltad, akkor dugó ami rámegy ráhegeszt azt próba.
Hengerfej csavarszettet és vezérlés rögzítőt meg rendelj.
Ha szerzel szerszámot gyerekjáték összerakni. A szívó-kipufogó tengelyt ne keverd össze. A tengelyek végén van nút annak a fej síkjában kell lennie (laposvas szerű célszerszám) megy oda.
Blokk elején nagy csavar klíma kompresszor mögött, oda megy egy bazi stift. Vezérműtengely lánvkerék fellazít lánc fel.
Egyszerűbb ha megnézed:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!