Létezik ilyen (új) motor? Ár nem számít.
Szóval olyan motort keresek, ami nagyköbcentis, vagy legalábbis minimum 500cm3.
Emellett nagyon alacsony, minél alacsonyabb az üléspozíció, 650mm az ideális (vagy akár alacsonyabb), de 720mm-nél semmiképpen sem magasabb…
Ezenkívül pedig van benne ABS, modern és fejlett vezetést támogató elektronika… Esőmód, meg ilyenek az szintén előny, de nem elvárás.
Viszont a tempomat az már elvárás.
Na? Tudtok valamit ilyen paraméterekkel? Az se baj, ha 7 millió forint pl.
Édes f@szom... Csak mert valakinek kényelmes a tempomat, vagy épp fáj a keze arra már azonnal rásütik, h nem tud motorozni, úgy hogy soha még csak nem is látták a csávót.
A kényelmi és biztonsági extrákat is csak azok fikázzák akiknek nem telik rá és még csak nem is próbálták soha... A fapados szarokat istenítik.
Szánalmas...
#14 Pontosan! Basszus még Dodor-nak is volt olyan motortesztje, aminél elzsibbadt a keze,mert annyira nem volt simajárású a blokk, és őrá sokmindent lehet mondani, csak azt nem, hogy nem tud motorozni.
Mi lesz a következő? Fáj a seggem, mert nem jó az ülés, akkor is menjen a motoros tréningre, mert biztos nem tud motorozni?
#17 De csak szerinted! Nekem is megvan a kanyarvadás könyve, és nem látok benne kivetnivalót,vagy szerinted az jó, hogy a motoros görnyedve ül a motoron? Szélsőséges példákat fotóztak, de ennek semmi köze ahhoz, hogy ha kényelmetlen az ülés.
Ja de tudjuk, mindenre megoldás a vezetéstechnikai tréning , persze a Safety-Hungary-nál, ott puha zselésített lesz az ülés is, sőt még az ember lába is meghosszabodik. De talán még a pasik farka is :D , másnak meg csak az arca.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!