Olajbeöntő lyukon belenèzve ha tele van lerakódással, kizáró ok a megvételre?
Az egyik szempont, hogy akkor lenne érdemes megvenni, ha jobban értesz az autóhoz, mint az előző tulaj. Akkor ki tudnád javítani/javíttatni azokat a hibákat, amivel az eladó nem boldogult.
És ebben benne van a válasz is. Ha tőlünk kérdezed, hogy megvegyed-e, akkor kétséges, hogy mennyire fogsz boldogulni az autó hibáival.
Ettől függetlenül egy sokszorosan elhanyagolt olajcsere vagy reménytelenül tönkreteszi a motort vagy sem. Ha kellő szakértelmet tudsz mozgósítani, hogy a kettő között különbséget tudjál tenni, akkor nem kizárt a vétel.
Ha nagyon rá lennék szorulva, hogy egy ilyen autót vegyek, akkor első közelítésben megmérném a kompressziót. Vagy veszteséget méretnék.
Egy ilyen motoros renyót adtam el 250e km-rel egy hülyegyereknek, a kis kezével ugyan le se bírta tekerni az általam rárakott olajbetöltő kupakot, én hülye levettem neki, na egyből kiszúrta az ilyen olajkokszot, utána járt a szája folyamatosan.
Kb semmit nem jelent, ezeknek 30 ezer volt a csereperiódusa szervizidőszak alatt, mind ilyen már.
Azért van az olajszűrő, meg a fémszita az olajszivattyún, hogy ezeket kiszedje.
Aki a qrva életben nem szedett még szét motort, azok szoktak ilyeneken izgulni.
Illetve veszel egy ilyen motoros autót, tiszta trutymó belsővel, öntesz bele egy motortisztító adalékos olajat, pár ezer km után mint a gyógyszertár, olyan lesz a bele.
De a legtöbb jónevű olaj ezt tartalmazza.
Én nem raktam bele, fene se gondolta volna, valaki ebbe is beleköt autó eladásnál.
Nem mindenki otthonszerelő saját magának.
Nézd meg a szervizkönyvét.
Ha tartották a 30e km-es olajcsere periódust akkor menekülj tőle!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!