Előfordult már generátor hiba valamelyik autódnál? Hány éves volt akkor az autód és mennyi kilométert futott addigra?
Felesleges kérdés. A generátor minden autóban pontosan ugyanolyan, kivétel nélkül mindegyik tönkre tud menni és teljesen véletlenszerű, hogy mikor megy tönkre.
Ha konkrét problémád van, akkor kérdezz arról.
Cseréltem pár éve.
14 éves volt az autó.
200E km volt benne.
Ford Fiesta 1.4TDCi 2006
Igen, sajnos ez a típushibája, Opel 1.7cdti. Használtan vettem a kocsit, így nem tudom előtt volt-e már felújítva. Nálam vétel után pár hónappal döglött be először. Akkor 6 éves volt az autó 170e km-rel. Azóta átlag 2 évente kell felújítani. Vettem méregdrágán több százezer forintért nem felújított, hanem vadonat új gyári generátort. Ugyanígy bedöglött 2-3 év után. Sajnos gyárilag alul van méretezve. Kevés a 110A. Mindig max terhelésen megy és kifekszik tőle a diódahíd. Így most mindig van egy felújított saját cseredarab a garázsban a polcon. Ha szaraxik, csak át kell rakni, az éppen aktuálisan kiszerelt meg megy felújításra.
Már beletörődtem, hogy ez a típus ilyen, nem lehet vele mit tenni. De ez legyen a legnagyobb hibája! Más motorikus gondom sosem volt vele.
"Előfordult már generátor hiba valamelyik autódnál?"
Kb. 10 éves korában 130 ezer körül kigyulladt az "akksilámpa". A Ford-nál ún. intelligens töltés van, ahol a generátor és a kompjuter eszmét cserél. Ez ment tönkre. A töltés továbbra is megvolt, de csak 13,9V.
A Fiestánál a fesszabályozó nem cserélhető, ezért bontott generátort vettem. (Akkor 15+1+1 ezer volt.)
Azóta (12 éve) jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!