Van egy 1.4-es motorral rendelkező dízel autóm. Hogyan váltsak vele feljebb? Bővebben lent
A kérdező nézi a fordulatszámmérőt, a kilométer órát, és ügyel a megfelelő váltó fokozatokra.(talán még a turbólyukat is belekealkulálja)
Számol oszt, szoroz, teljesítnény diagramokon pörög az agya!
Miközben állítólag ő tanácstalan kezdő.
Képzeljük el, ha gyakorlott lenne!
Talán még az útra, a forgalomra, és a gyalogosokra is figyelhetne.
Na persze az optimális nyomaték mindennél fontosabb.😂
Imádom, hogy az ilyen kérdéseknél mindig, mindenki le van pontozva nullára. :D
Mintha olyan marha nagy jelentősége lenne, hogy 1490 vagy épp 1932-t forog a motor percenként.
Totál mindegy. Nem fog ezen múlni semmi.
Ha pedig ez ekkora fejtörést okoz, akkor venni kell egy automatát és kész.
Óra szerint 50-es tempónál inkább maradj hármasban.
1500, vagy az alatti fordulatszámon nem feltétlenül lesz elég a kenés, illetve nagyobb oldalirányú erők hatnak a hengerfalra is.
Ekkora analfabétát, mint az utolsó... :D
Szerinted az alapjárat felett nincs elég kenés?
És szerinted az alapjárat felett két és félszeres fordulatnál kezd kenés lenni? :D
Jól értesült a #16 válaszadó!😁
Persze az e kicsit se zavarjon, hogy már az indulás pillanatában is van annyi olajnyomás, hogy az autó ne károsodjon, sőt üresjáratban -azaz 750/800 ford. körül- körül már minden berendezés megkapja a megfelő mennyiségű kenőanyagot.
(ennek hiányában augyanis alapjáraton tönkremennének a motorok)
A másik indokod, a "nagyobb oldalirányú erők hengerfalra való hatása" pedig egyszerűen zagyvaság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!