Mi a kedvenc autótok és miért?
Még a kérdéshez tartozik, hogy melyik autó tetszik a legjobban különböző régiókból (USA, Ázsia, Európa stb.)
Nekem európai modellekből BMW 635CSI csodálatos forma, ritka.
USA: Újabb Dodge Challengerek. “Beteg” megjelenés, erős motor, egész kényelmesnek is néz ki.
Ázsia: legnehezebb mivel ugye a Toyota, Lexus, Nissan, Mitshubitsi, Subaru, Mazda is gyárt/gyártott nagyon szép formájú, új technikákkal felszerelt autókat. Így kifejezett kedvencem nincs, de ha egy ami nagyon kéne az egy Mazda RX7 FD. Szép forma, nem mindennapi motor (1.3 Wankel), meg ugye ott a bukólámpa. Szerintem egyszerűen csodálatos.
Összességébe szerintem a Mazda RX7 FD-t tudnám én megnevezni álomautónak.
USA: Mustang, Corvette, Charger, Camaro tetszőleges évjárat, kivéve a mai tömegautónak gyárott Tiguan-Mustang és társai.
Olasz: Ferrari, Fiat 128, kivéve az előbbiből a tömeg mazda-ferrari.
Német: M5, 6-os BMW, Porsche 911 tetszőleges évjárat, 928 utolsó széria, VW Scirocco MK1, MK2, Corrado (azóta meg csak golf létezik különböző méretekben).
Japán: az RX8 manapság is meggyőző, nekem az RX7 hátulja kicsit talán idejétmúlt
3 azt mondta egy szerelő akinek szerencséje volt hozzá, hogy kéziből olyan kevés volt, hogy manapság senki sem gyárt hozzá kinyomócsapágyat.
Sokan ezt a 4.7-est dícsérik, viszont a nagy lámpás 5 literes állat módjára megy ismerősöm szerint. Nekem ezekhez sajnos nem volt szerencsém.
Fiatalon 2-re repültem rá (egy 4.7-e meg egy 5 literes) hirdetés alapján, de lyukra vetődtem, mert egyik sem volt üzemképes.
Nekem amióta megjelent, a Ferrari 458 az autó mind felett. Szerintem a legszebb modern Ferrari, megjelenésekor még nem tudtuk de most már az is mellette szól, hogy az utolsó szívó V8-as középmotoros Ferrari.
De annyi autó van még amit imádok, és nagyon kéne... meg tudnék tölteni velük egy nagyobb garázstermet. BMW 507, E46 M3 CSL, 635CSi, 850CSi. Mazda RX-7 FD. Mercedes SL73 AMG, 500E W124, W126 560SEL. És még lehetne sorolni.
Volvo S80 2.0 T B5204T5 M56.
Most 20, jól bírja: 13 éve megy nálam, alig volt csak pár kis baja. Masszív svéd acél, gyárilag duplájára méretezett, tömör alkatrészek 1 000 000 km-t szem előtt tartva. Gyári alvázvédelem: még most is minimális rozsda. 5 henger trombitál és megy, alapjáraton olyan halk tud lenni mintha elektromos lenne.
Kényelmes: fa, bőr, gerincsebész által tervezett ülés. Fúj hideget és meleget rendesen. Hivatalos Dolby Surround Pro Logic II, 9 hanfallal. Sok hely.
Bi-xenonnal, ha rávillantok valakire, kiugrik az autóból: nappali fényt csinál 1 km-re a sötétben. Nem feltűnő, nem üldözik már messziről, mint mondjuk egy Porschét.
1956-os Chevrolet Corvette (az egy lampas).
1986-os Jaguar XJ (a kocka lampas). Ezekbol a 2009-ben kivezetett modellig mindegyik tetszik).
Lambo Countach (nalam n1 auto), Diablo es Murcielago. Az ujabb generaciok nem jonnek be.
Citroen C6. Ezt tobben utaljak mint szeretik, nekem nagyon bejon, kiveve az orra, de az meg olyan hogy annyira csunya, hogy egyben nezve az autot, eloben szamomra szep.
BMW M3 az E46-ig es a 6-os Coupebol az osszes.
Mai autok kozul 2 tetszik, az egyik a Volvo S90 a masik a Peugeot 508 GT. De a muszaki tartalmat figyelembe veve mar mas a helyzet. 😄
Nagyon nehéz egyet kiemelni, de igyekszem. Indoklást nem tudok, a szerelemben nem indoklunk. :)
USA: Corvette C4
Olasz: Ferrari Testarossa
Német: Porsche 993 Turbo
Angol: McLaren F1
Japán: Toyota Soarer 3.0 GT Limited
Ha egy tágabb kört akarnék húzni, azt mondanám, hogy nagy általánosságban a 2000-es évekig elég sok minden közül tudnék választani.
Japánból viszont inkább tetszik a tényleges JDM és vagy kevésbé felhypolt autóik. Elismerem az R34-et, de előbb kéne egy R32 vagy R33. Minden tiszteletem a Mk IV Supráé, de jobban izgatna egy Mk II vagy III.
Ha egyetlen egy gyártót választanom kéne, akkor Porsche. Nagyon kevés amire azt mondanám, hogy ne fogadnám el bármikor bármilyen kivitelben. Kabriók, Boxsterek meg talán a 914 aminél feltenném a kérdést, hogy nincs-e másik opció. :D
Szóval ja, nagyon sok mindent tudnék választani, végtelen listát írhatnék, nehéz egyet kettőt kiemelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!