Tényleg ez lett ma a mercedesből?
Aki nem akarja végig nézni az tekerjen 9:40-hez 17:40 és 21:10 hez na meg a végén a tesztúthoz.
Egy közel 50 millióba kerülő autó aminek csillag van az orrán ilyen ipari hulladék? Mit szólnának mondjuk a w126 tervezői ehhez a kocsihoz? Hol van ez egy 560sel-hez képest ami 40 évesen millió km-rel meg 20 tulajdonos után sem zörög és nem esik szét? Hova lett az anyagminőség és mennyiség? Ma már semmit nem jelent a csillag az autó orrán?
Semmivel se jobbak a német autók mint a többi, csak nagyob a reklámja és ezért drágább.
Azok közül a német autók közül gyulladt ki csak , szinte más autó nem.
Volt több is a rokonoknak és már mind eladta, megszabadult tőle.
Egy kicsit azóta megváltozott a "környezetvédelem" a politikai helyzet, meg hát ugyi a profit maximalizálás, meg hát ugyi ha nem romlik el, nem hullik darabokra, akkor ugyi miért vegyünk másikat..?? Sokan mondják ezt, hogy kb a kétezres évek közepéig volt autógyártás.
Ez nem csak erre a márkára jellemző, hanem általános. Spórolnak a gyártók, miközben 10 millió alatt már szinte alsó-középkategóriás autó se lesz.
Nekem az előző autóm bevált, ezért ugyan ebből a márkából, típusból rendeltem az újat, csak nyilván generációkkal fiatalabbat. A régi is megmaradt második autónak, így a mai napig párhuzamosan használom a kettőt. A 2005-ös minőségre kenterbe veri a 2018-ast! 18 évesen 360e km-rel is teljese csendes. A másikban új 0 km-es korától hol itt, hol ott valami mindig zörög, rezonál, nyöszörög. És hiába volt rá garancia, a márkaszervizben széttárják a karjukat, hogy ez ilyen, szokjam meg. Szóval nekem ez nem újdonság.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!