A Woltos, Foodpandás, Foodora és ki tudja milyen kaja futár cégek "alkalmazottja" miért tesznek nagy ívben a Kreszre? Főútról le tér a zebrára, onnan félig át a villamos sávon egy másik bekötő útra és hasonlók.
Gondolom a nagy részük valamilyen bevándorló akiknek fogalmuk sincs a helyi kreszről, és annak mivoltjáról.
Meddig fog ez így menni? Amíg el nem ütnek babakocsikat a járdán? Felelőtlenül mindenféle szétnézés nélkül kilőnek házak közül stb.
Melyik hatósághoz lehetne ez ügyben fordulni? Egyáltalán észrevették ezt a baj? Vagy tojnak bele? Engem eléggé zavar és bánt hogy bármit megtehetnek a rolleresek után már ezek is.
Nem feltétlenül bevándorló. Teljesen jól szituáltnak kinéző kerékpárosok is ezt csinálják (mondjuk ők amúgy is, de a futárok durvábban).
Azért csinálják, mert a gyorsaságuktól függ a keresetük.
Na én biztos nem rendelek tőlük, hogy bagós legyen, meg szaros az ennivalóm.
Ne hogy már 2 percen múljon más élete majd mert kihűl a kaja?
Ezek szerint csak engem zavar hogy a babakocsik között szlalomba mennek?
Legszívesebben lakatok tennék a hátsó kerekükre amelyik olyan.
@9, ez tipikus proletár hozzáállás, már ne is haragudj. Nagyon sok egyetemista diák futárkodik azért, mert ha nincs szülőktől jelentős anyagi háttér (vagy van elég normális hogy ne arra támaszkodjon) akkor valamiből fizetni kell az esetleges tandíjat, városi albérletet vagy csak szimplán a hétköznapokat, és a futárkodás rugalmas munkaidőben végezhető ami a legfontosabb kritérium nekik.
Kérdésre - az van, hogy bármilyen futár vagy fuvaros melónál neked a bevételed múlik azon, hogy mennyi idő múlva szállítod ki amit viszel. Nem elég forró a kaja mire odaér, vagy késel? Kapni fogsz egy negatív review-t, aztán ha ez sorozatos akkor majd kapod fentről hogy legyél gyorsabb vagy szia. Ugyanígy a furgonos fuvarosoknál és kiszállítóknál is megfigyelhető, hogy tolnak le és pofátlankodnak összevissza, mert szorítja őket az idő.
Természeseten vannak tényleg közveszélyes futárok, én is vesztem már össze Woltos biciklis futárral aki a szűk járdán jelzés nélkül majdnem elütött engem és a barátnőmet. De ha senkit nem sodor veszélybe azzal hogy siet és megszeg 1-1 KRESZ szabályt - mondjuk átteker a zebrán amikor nincs ott senki akit ezzel zavarna, vagy felmegy az üres járdára -, az engem nem zavar, tudom hogy oka van rá, a probléma azzal van hogy a munkáltatónak vannak szabályosan közlekedve irreális elvárásai a futáraival szemben.
Nekem egy barátom - aki amúgy azóta Ausztriában ügyvéd és megint csak diákként futárkodott, ugye kilences? - dolgozott a Unixnál mint kiszállító, mesélte hogy gyakorlatilag már a betanításon megkapta az infókat, hogy melyik egyirányú utcába nem necces bemenni szemből és lehet vele perceket spórolni, meg hogy hol vannak kamerák és hol szoktak állni rendőrök ahol ne padlóval közlekedjen, mindenhol máshol muszáj, különben nem ér vissza időben a következő kör előtt. Ez ilyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!