Audi A3-as (2005-2007) vagy Honda Civic (2006-2007es) a jobb? És melyik hányas motorral?
audit választanám.
egyrészt mert német kocsi fan vagyok
másrészt mert szebb x)
Tényleg lekéne írnod, hogy mire.
Menőzni, kereket égetni a tescogazdaságos parkolóban, felvágni a csajok elött, kellemesen pénztárcafogyasztó mennyiségű benzint fogyasztani audi.
Kényelmesen mindig mindenhonnan mindenhova nyugodtan eljutni, a szerelőt távolról se ismerni, egyszóval közlekedni Honda.
Motorból pedig Japánban elég az 1,4 egy Civicbe, nekem Corolla Kombin van, és ésszerű magyarországi közlekedéshez bőven elég bele az 1,4es.
(Hameg esetleg akkora német autó fan vagy mint itt egyesek, és költői kérdés volt az egész, mert aztse tudod, hogy mások is csinálnak autót nem csak a bmw, akkor annyit tennék hozzá, hogy esetleg értelmes használatra én az audiba egy 1,9 es TDI-t javasolnék, egész gazdaságos, van is benne erő, de amennyivel kevesebbet eszik, annyival többször jár szerelőhöz.)
Hameg rám halgatsz, és nem csak ez a 2 játszik, akkor nézel sokkal olcsóbban, 1,3-1,5 millio környékén egy 2002+ os Toyota corollát, azoknál jobban összerakott autó máig nemigazán létezik.
Az enyém kerek 7 éve csak olaj, és szűrő cserére látogatta a szerelőt, baja még nemvolt.
A Honda megbízhatóbb. Unokatestvérem pedig folyamatosan panaszkodik az Audijára.
Viszont szerintem írd be a keresőbe, hogy: totalcar, népítélet.
Ezen kedvedre tudsz a tapasztalatok között válogatni.
Mármint az google keresőjébe.
előző vtam =)
Jó látni, hogy némi rálátásod azért van a témára, franciákat valóban érdemes elkerülni, a fordal, és jónéhány némettel együtt.
Az audi azért egy katasztrófának nemmondható. csak egyszerűen a fenttartás többet igényel, mint egy japán kocsié.
A Toyotát továbbra is szívből tudom ajánlani, de ha e 2 közül kell dönteni, akkor ha egyszerű hétköznapi használatra kell, de egy életre, akkor inkább a Honda továbbrais.
Garantáltan alig kerül valami az üzemeltetése.
Német VS Japán témában egy mondatban eltudom mondani azthiszem:
A Német autók addig voltak szinte elnyűhetetlenek, amíg nemvolt bennük túl sok elektronika, mert annál már megkavarták a dolgokat, nemfeltétlen rossz az egész, de van vélük néha baj, viszont a Japánok ebben is vérprofik, nem csak a motorjaik kivállóak.
Egyébként elnézést az előitéletekért, rengeteg elvakult hülyegyerekkel találkoztam mostanában az oldalon, szinte az összes autóválasztásos témában megpróbáltam segíteni, de rendszeresen szembejött egy-egy vérpistike aki kijelentette, hogy csak a bmw csináll autót, és csak akkor autó az autó, ha legalább 2000 cm3, és legalább 15 éves.
Végszóként én a Hondát javasolnám, ha a fentartás, és az élettartam számít, hondából még nemláttam rekord mennyiségű kilóméterrel rendelkezőt, de nyilván előrfordul.
Avensisből 350e a rekord(amit én láttam), az én corollámban most 220e van(és mint mondtam teljesen új autó szaga van, jele nincs az örekségnek), nissánból azt bírtam ameik már 1 milla felett járt :)
Minőségben legjobb tudomásom szerint a honda egy cseppet se rosszabb mint az elöbb említettek(illetve meghibásodási statisztikák alapján a Toyota a világelső (jó értelemben persze)).
Városi, magyar tempóju autópályás autózáshoz, továbbra is tartom, hogy egy japán motorból bőven elég az 1,4 es, kis fordulaton épp kényelmesen elvisznek, de magasfordulaton üt az erejük mint az ipari áram, ha gondolod, szánj rá 5 percet, és olvass utánna a vvti motornak, kissebb csoda amit az nagyfordulaton művel.
( [link] ) Kétlem, hogy a honda ehezképest mérföldekkel le lenne maradva :) Úgyhogy nyugodtan maradhat a kisebbik motor, de mindenképpen próbáld ki, hogy te mit érzel.
Csak aztán jelezz vissza, hogy hogydöntöttél :)
És mi lett a vége :)
Nagyon köszönöm a válaszokat, főleg az utolsó kommentet, hogy olyan részletesen kifejtette álláspontját. :) Végre egy hasonszőrű, aki tényleg a feltett kérdésre válaszol és tényleg érdemben, nem mellébeszél vagy beszólogat. Mindenkinek köszi a választ!!!
A döntés megváltoztathatatlan maradt bennem, HONDA CIVIC, mert ez még mindig szerelem. Már ültem benne, egyáltalán nem zavar a hátsó ablakon a kilátásban a "törés", fantasztikus a műszerfal, tágas a belső a csomitartó (nekünk elég, nem szekrényt akarunk benne szállítani).
Most már csak a megfelelőt kell megtalálnom, ami egyre nehezebb...ráadásul szűkíti a kört, hogy "beleszerettem" az F1-es váltóba. Egyenlőre nincs ilyen a piacon... :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!