2006 audi a4 2.0 tfsi 200 le-ről mi a véleményetek?
Figyelt kérdés
Autó vásárlás előtt állok és ez lenne az első autóm ezért érdekelne a véleményetek hogy milyen és hogy mennyire megbízható az autó?Meg hogy mennyire megy jót?
2023. szept. 19. 12:37
1/9 A kérdező kommentje:
Vagy egy 2005 Audi a6 3.0 Quattro ami 232 le? Melyik lenne a legjobb választás melyik nek mennyi a karbantartása és a költségei?melyik éri meg a legjobban?
Elég magas vagyok és viszonylag nagy darab és az is érdekelne hogy mekkora a beltér.
2023. szept. 19. 12:42
2/9 anonim válasza:
Én is imádom a turbós benzinest, baromira jó vezetni őket, viszont most jön a fájdalmas “de viszont” rész. Ahogy ezek a tfsi motorok elkezdenek öregedni, elkezdik zabálni az olajat, üzemanyagrendszer, turbó kézenfogva összefossa magát, és ezt tetézi az erős kokszosodási hajlamuk is, a dióhéjazás pedig nem 2ft. Persze tudom a tdi-nek is van turbó meg nagynyomású rendszer, de nem mindegy hogy 6ot eszik vagy 10et, és hogy milyen sűrűn kell hozzányúlni.
Maga a b7 a4 amúgy egy igásló, futóműve nem szereti a szar utakat, de ezen felül nem nagyon jellemző hogy komoly baj lenne velük. Ha mindenképpen benzines kell, akkor a korai b7esekben volt a b6 1.8T, vagy 2.0i motorja, ezek megölhetetlen konstrukciók.
2023. szept. 19. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! És az a6-ról van valakinek valami tapasztalata vagy véleménye?
2023. szept. 19. 13:16
4/9 anonim válasza:
Az A6 kb ugyanaz fenntartásilag, csak drágább megvenni, többet eszik és lomhább. Én maradnék a b7nél, és a 2.5/2.7/3.0tdi vonalat is elengedném, a 2.5 korai példányainak kivételével jó motorok, de a vezérléscsere egy orbitális szopacs rajtuk, ha becsúszik mellé még mondjuk egy porlasztózás is, vagy egy turbo felújítás, netán a futóműhöz kell nyúlni akkor nagyon könnyen tudod rákölteni a vételárát. Én a helyedben keresnék egy 2.0pd b7-et, nem kell ettől a motortól félni, sokkal jobb mint a híre, a pd elem okozta gubancokon meg már szinte majdnem az összes túlvan. De ha nem szeretnéd kísérteni a sorsot akkor ezeben az a4ekben még mindig volt 1.9, szerintem azt nem kell kifejteni.
2023. szept. 19. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 Koaxk Ábel válasza:
2.0TFSI motor ma már egy nagyon jó motor, de ahogy az első is írja, ennek volt ára, az első 2 generációnak elég sok tipushibája volt, aminek részben köszönhet egy rossz hírnevet ez a motor.
Igazából ezek a hibák is mind javíthatóak voltak, csak nah senki nem akar sok-sok gyártói bakit utólag javítani, így nyilván a nem ajánlott kategória, de ha ezeket valaki rendbe rakta, azok sem rossz motorok.
2013-tól ezeket javították szóval a 3 generációs EA888-as motorok már kiforrott technikák! A kokszosodás persze még így is lehet mumus, de az sem heti program, még ha drágább tétel is, azt megoldani.
2023. szept. 19. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 A kérdező kommentje:
4-es köszönöm a választ! Az a baj hogy nekem erős és dinamikus autó kellene meg nagy helykínálattal.
2023. szept. 19. 19:13
7/9 anonim válasza:
#6 Az a4 se kicsi, a 2.0pd optimalizálva pedig tud meglepit okozni. Nekem is volt, e46 330d-nek odaálltam vele. Ha meg nem tapostam 6 literes átlagokat hozott.
2023. szept. 19. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Ebből az időszakból TFSI nem igazán ajánlott... Összességében ha már nagy motor kell, egy hátsó kerekes E60 530d lehet jobb lenne, már persze M57, nem N57. Nem vagyok propeller rajongó, de az M57 egy jó motor.
2023. szept. 20. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
#8 Ennyi idős autóban teljesen mindegy már hogy M-es vagy N-es, mindegyikkel belehet szívni. És még ott van plusz költségnek a kardán hajtás, ami megint nem 2 fillér. Az a4et pedig jóval egyszerűbb javítani ha gáz van vele.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!