igen...igen...igen...
Azt elismerem, hogy egy feljavított hathengeres bmw-ben az utazási kényelem verhetetlen, de mennyiért?
Kicsit a kőlevesre hasonlít a felújítás, de ha van rávaló, akkor q@urvangy élmény a használata.
Igazából az olcsó BMW azért drága, mert ha van igényszinted és rendbe akarod hozni, akkor egy valag pénzt ráköltesz, hogy jó legyen.
Akkor jutsz el arra a pontra, hogy van egy olyan toldozott-foltozott BMW-d ami bár most már jó, de igazán sosem lesz olyan jó mint amennyit ráköltöttél, és amennyiért vehettél volna egy patika állapotút.
Ez olyan mint amikor valaki sok-sok pénzt elkölt, hogy M Packet kinézetű BMW-je legyen, és nagyjából össze is hozza, de az sosem lesz olyan, mint ami gyárilag az, vagy legalábbi a piacon sosem fog annyit érni!
Ez a baj a javítgatással, ha nincs igényszinted, jó az úgy ahogy van ott baxxa meg, ha van, ne az alsó polcról vegyél autó, főleg ne BMW-t!
Nos, ez úgy működik, hogy ha veszel egy lelakott BMW-t olcsón, az azért lesz drága mert rendbe kell hozni.
Ha meg veszel drágán egy patika állapotút, az meg azért lesz szintén drága, mert azt a szintet fent is kell tartani.
Minden forintot megér, mert nagyon jó autók, de csak annak ajánlom akinek nem fáj költeni az autójára.
Üdv, egy BMW tulaj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!