Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mazda 3 (2010), elektronikai...

Mazda 3 (2010), elektronikai hiba, mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

Hibák:

-Belső lámpa nem világít egyáltalán.

-Indításkor a sebesség és fordulatszámmérő is felugrik maxra, majd vissza.

-Leállitom a motort, 1000 felett marad a fordulatszám.

-Fedélzeti komputer egyáltalán nem kapcsol be.

-Központi zár nem jó.

-Fogyasztást rosszul jelzi ki.

-Üzemanyagszintet nem írja ki. Illetve néha megjelenik rosszull. 7,5 fogyasztást ír és hogy 35 km van hátra, nyomhatom akárhogy neki, a tank pedig tele.


Karosszérialakatosnál volt, nem nyúlt az elektronikához. Összes biztosítékot ellenőriztük, semmi gond nincs velük. Mi lehet a probléma?



2023. szept. 17. 13:46
 1/9 anonim ***** válasza:

"Karosszérialakatosnál volt, nem nyúlt az elektronikához"


Hát ha hegesztés is volt a munkában, akkor úgy szétrúgta az ECU-t, ahogy az a nagykönyvben meg van írva.

2023. szept. 17. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Szép, gondolom ez az én költségem lesz...
2023. szept. 17. 17:03
 3/9 anonim ***** válasza:

#2 Hát bizonyítani nem fogod tudni, szóval igen.


De ez egyelőre csak az én tippem, mert hegesztésnél vagy le kell venni az akkusarut, vagy egy csapdát kell az akksira rakni, máskülönben a finomelektronikát gallyra vágja. Itt meg lakatolas történt és utána vezérlőegység problémára utaló jelek vannak, tehát kézenfekvő lehetőség, de ettől még nem biztos, hogy tényleg ez történt.

2023. szept. 17. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
De gondolom egy karosszérialakatosnak ezt tudnia kéne. Ha már ez a munkája.
2023. szept. 17. 17:40
 5/9 anonim ***** válasza:
Biztos tudja, az már más kérdés, hogy hibázhat is és véletlenül is elfelejtheti. És továbbra is igaz az, hogy ez csak egy kézenfekvő tipp, de egyáltalán nem biztos.
2023. szept. 17. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

-Belső lámpa nem világít egyáltalán


Ha az izzó okés, akkor törés van a kábelben valahol


-Indításkor a sebesség és fordulatszámmérő is felugrik maxra, majd vissza.


Mazda3 szokásos műszerfal kontakt hibája. Ki kell szerelni hozzá a műszerfalat.

Habár egy Alfa vagy Ferrari is csinál ilyet, nem vesződnék vele.


-Leállitom a motort, 1000 felett marad a fordulatszám

Ha benzines, a gyujtásra ránéznék


-Fedélzeti komputer egyáltalán nem kapcsol be

Kontakt hiba


-Központi zár nem jó.

Próbáld meg tanitani+elemcsere a távirányitóban


-Fogyasztást rosszul jelzi ki.

Gépre kell tenni, diagolni.


-Üzemanyagszintet nem írja ki. Illetve néha megjelenik rosszull. 7,5 fogyasztást ír és hogy 35 km van hátra, nyomhatom akárhogy neki, a tank pedig tele.

Gépre kell tenni, diagolni. Fenti hibával összefügghet.

2023. szept. 17. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Az egyetlen dolog amiben biztos vagyok, hogy ugyanaz az összes hová forrása, egyik napról a másikra az összes hiba eljött. Előtte kifogástalan állapotban volt.
2023. szept. 18. 13:02
 8/9 anonim válasza:
Kiderült mi okozta a hibát és mit kellett cserélni?
2023. nov. 4. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Csak egy biztosítékot kellett, kiderült hogy a motortérben is volt egy kis doboz teli biztosítékokkal, nem csak a szokásos helyen.
2023. nov. 4. 00:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!