BMW E39 akksi/kábel probléma?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha tudja mozgatni a sarun a kábelt, akkor nincs ráhúzva. Cseréltesd le a sarukat.
Ha ez megvan és még mindig nem jó, akkor a kábelek másik végét kell megnézni.
Teljesen "áramtalanítódik" az autó ilyen esetekben?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"valaki elkezdi mozgatni közbe az akksin lévő kábeleket" "Saruk rá vannak húzva nornalisan"
Valószínűleg részlegesen megszakadt az egyik vastag kábel a szigetelés alatt. Amikor normálisan elindult az autó -közvetlenül utána- próbáld kitapogatni, hogy van-e valamelyiken meleg pont. Azt a kábelt cserélni kell.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nézzd már át azt a szar vezetékeket, innen ki az istan látja .
Test kábeleket is rángasd meg, ha megmozdul kicsit is akkor az nem jó már.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"próbáld kitapogatni, hogy van-e valamelyiken meleg pont"
A másik lehetőség, hogy indítózás közben méred a - pólus és a motortest közötti feszültséget. Ha több, mint 0,5V, akkor ezzel az ággal van baj. A kábellel vagy a két végén valamelyik érintkezéssel. És ugyanezt a mérést kell megtenni az akksi + pólusa és egy pozitív feszültségű pont között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!