Részecskeszűrős dízelnél valóban nagyon hamar elszíneződhet a motorolaj?
Az igaz, hogy már akár ezer km után is sötétfekete lehet az olaj, viszont a kenőképessége nem csökkent? Ezt a korommal és a regenerálással magyarázták, hogy nagyon hamar megszínezi az olajat de a minőségét nem rontja le.
Ez igaz?
Előző dízelem részecskeszűrő nélküli volt. Amíg haza értem vele a szervizből (a szemem láttára töltötték bele a friss olajat), 8-10 km után már korom fekete volt az olaj. Ettől függetlenül az olajbeöntőn benézve szép fémtiszta volt minden, olajfogyasztási problémám soha nem volt, a turbó 360.000 km-nél is bontatlan gyári volt.
Most részecskeszűrős dízelem van. 4 km-es kora óta nálam. Amíg hazahoztam a kereskedésből (hasonló táv), nem regenerált, de ez is teljesen fekete lett.
Minden dízelre igaz ez, és nem kell hogy részecskeszűrős legyen, és ezer km sem, sőt 100 sem.
Én magam cseréltem az olajat és betöltés után amikor beindítottam pár percre majd leállítottam már sötétebb volt az olaj de nem volt még korom fekete. Amikor mentem kb 8 km-ert és utána csekkoltam már fekete volt.
Szóval ez ilyen.
MINDEN dízelben fekete az olaj, mindegy, hogy új vagy régi.
Le engeded, rendesen kicsöpög, feltöltöd és a beindítás után már feketedik. Mész vele egy kört
és teljesen fekete. Ez ilyen.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!