Vélemények, tapasztalatok érdekelnének . Valóban lomha lenne egy 1.3 tonnás össztömegű Nissan qashqai? Azért erre jutott a választás mert jelenleg 0.01% fix THM-el kapható, és valós 3 millió Ft kedvezménnyel .
(10/13millió Ft között mozog a 3 milliós kedvezménnyel ) 1,33 literes,140 vagy 158 lóerős, 260 Nm nyomatékú és 12 voltos hibrid rendszert kapott, sajnos csak rosszat olvasok róla. Lomha, stb. Szóval erről kb már le is mondtam .
Viszont van mèg egy vàltotata Nissan Qashqai e-POWER . ( 14-16 m Ft között mozog a 3 milliós kedvezménnyel ) Nem a Renault-féle 1,33 literes benzinest kapta, hanem a Nissan 1477 cm3 hengerűrtartalmú háromhengeresét. Az e-POWER esetében a teljesítmény leadásáról egy 190 lóerős, 330 Nm-es villanymotor gondoskodik, mely 7,9 másodperces 0-100 km/h-s gyorsulásra képes, így látszik, hogy erőben nincs hiány – az ehhez szükséges elektromos áram előállításáról egy 158 lóerős benzinmotor gondoskodik.
Viszont itt viccnek találom a tesztek alapján kimutatott valós átlagfogyasztást, ami (!!!!!!) 8 liter / 100km . Sima benzinmotorral Oke, de egy villany hajtású motorral vicc .
Napi használatra kellene az auto,fix 80km (autópálya 80%ban), évi kb 30.000km futás várható .
Kocsi vásárlás előtt àllok, és külföldről euró devizában kapom a fizetést a forint pedig elég gyenge lábakon áll így gondoltam hogy egy fix futamidejű 0% thm + forint alapú lízing jó is lehetne számomra ezzel a mértékű Ft romlással . A fizetésem havi 10/15%-ig mennék el a törlesztővel, havi MAX 100/150k közötti törlesztő fér kényelmesen bele, esetleg opciók a Nissan helyett ? Fontos számomra a 0% körüli thm :)
Kedves 1# es, lehet az lesz hogy bérelni fogok 1 napra én is, de nem lehet hogy a 190LE-s változatot bérelted?
2# 10mp / 100on hozta màr a régi 2.0 turbodiesel Toyota rav autóm is ami 2016os kiadású volt. El adtam már, bánom nagyon.
3# Nem, van jelenleg magánszemélyeknek is 0.01%os thm-el, viszont ha jó autókat kínálnak 5% thm-ig, az is megéri mert annyit fix romlik a forint a jövőben (pl új rav 4 vagy hasonló.. )
Nissan Q. Volt már szintén, még a régi változat . Jó auto volt de semmi extra kívül belül, viszont ezek az újak nagyon bejönnek felszereltségre, sok minden alaphangon benne van.
#1 vagyok.
Előtúrtam a papírokat, 158 LE volt.
Az simán elég bele.
7 liter körül fogyasztott, mondjuk sok város volt benne.
Autopályára ne vegyél ilyen buborékkasztnis csodát.
Ennyiből már vehetsz egy normális autót is, mondjuk egy Corollát, az nem eszi le a gatyádat autópályán.
Ha lomhának gondolsz egy 140-160LE turbós autót, akkor nagyon erősen gondolkozz el az automataváltón, vagy tanulj meg váltani.
8# rav4 2.0 turbodiesel 105kw (143le pontossan ) manuális váltóval húzott mint a bika, átlag fogyasztás 5.5/6.3 l között volt .
Szóval a vezetésemmel nincs gond, az új Nissan-t még nem próbáltam ha elolvasnád az előzményeket … csupán olvasottak alapján tájékozódtam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!