Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A sorkettes motorok miért nem...

A sorkettes motorok miért nem jók?

Figyelt kérdés
Nem értek hozzá, csak sokan irják, hogy soha nem vennének sorkettest.

2023. aug. 12. 18:24
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
#10 Mert nem tudsz olvasni. Azt írtam, hogy sornéggyel alapjáraton is röhögve megcsinálod. Azt senki nem mondta, hogy az úgy rendben van, vagy jó technika lenne. Amcsiknál a kétnapos MSF-en meg a csúsztatott kuplungot tanítják a szűk kanyarhoz, de attól az még hülyeség. De nyugodj meg, itthon még ha valaki jól is csinálja a rutint, forgalmin az egyívűt tuti megpróbálja alapjáraton, és nem jut eszébe, hogy az csak egy félkör. És ebben a sornégy megbocsátóbb, mint a sorkettő. Attól függetlenül az még rossz technika. De olyat nem írtam, hogy a sornégy ezért lenne jó. Sőt, pont azt írtam, hogy a sorkettő azért jó, hogy az ilyet azon tanulja meg az ember, és utána üljön sornégyre!
2023. aug. 12. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:

Egyébként meg jó a sor kettő, jó a sor négy is.

Sőt egy 390Duke is zseni, pedig az csak egy henger... ;-)


Túl van ez a kérdés lihegve.

2023. aug. 12. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
100%

#11


Oké, akkor beneztem. Lehet, tényleg nem azt írtad.

Amúgy a csúsztatott kuplung se túl jó megoldás. Javaslom a hátsó féket.

2023. aug. 12. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
100%

#13 Csúsztatott kuplung a legrosszabb. Elég egy kicsit elbaltázni, és garantált a zakó. Vagy ahogy egy instruktorom mondta: "lehet, hogy csúsztatott kuplunggal megy, mert nem jól helyezed a tekinteted anélkül. De ilyenkor a kuplung olyan, mint futónak a mankó. Amíg nem dobja el, nem fog tudni futni."

Stabil gáz, tök mindegy mekkora, ahhoz mért terelgető hátsó fék, lendülethez mérten megfelelő tekintetmozdítás. Bárhol megtanítják. Ha jól értem, neked ezt pont nem kell magyarázni. Sok friss jogsisnak sajnos igen. Kijönnek a fojtott motorral végzett vizsgáról korlátlan jogsival, megveszik az első nagymotort, és a legalapabb manővereket nem tudják megcsinálni.


#12 A 390 Duke tényleg zseni, legjobb nem egészen 500-600-as motor, amivel sok helyen meg tudsz fordulni, csak a szervizköltséget tűrje a pénztárcád.

2023. aug. 12. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Ha nem lenne rájuk ekreslet nem gyártanák őket.
2023. aug. 13. 05:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
100%

Attól függ.

A legtöbb sor2 utcai motorokban van, ezekben általában 180 vagy 270 fok főtengelycsap eltolás van, kicsi a lendtömeggel ezért egyenetlen a járásuk, könnyebben lefulladhatnak. De pl egy tenere 750 nagy lendtömeggel, 360 fok eltolással nagyon egyenletes.

Szerintem a legunalmasabb hangú hengerkiosztás is de ez szubjektív.

2023. aug. 13. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
#16 Ja, a hangot már direkt nem írtam. De akinek volt már sornégyese vagy még inkább V motorja, annak még bántja is a fülét. Még aki azt mondja, hogy őt nem érdekli a hangja (annyira engem sem, hogy lecseréljem a gyári dobot), annak is bántani fogja idővel.
2023. aug. 13. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!