A sorkettes motorok miért nem jók?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyébként meg jó a sor kettő, jó a sor négy is.
Sőt egy 390Duke is zseni, pedig az csak egy henger... ;-)
Túl van ez a kérdés lihegve.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#11
Oké, akkor beneztem. Lehet, tényleg nem azt írtad.
Amúgy a csúsztatott kuplung se túl jó megoldás. Javaslom a hátsó féket.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#13 Csúsztatott kuplung a legrosszabb. Elég egy kicsit elbaltázni, és garantált a zakó. Vagy ahogy egy instruktorom mondta: "lehet, hogy csúsztatott kuplunggal megy, mert nem jól helyezed a tekinteted anélkül. De ilyenkor a kuplung olyan, mint futónak a mankó. Amíg nem dobja el, nem fog tudni futni."
Stabil gáz, tök mindegy mekkora, ahhoz mért terelgető hátsó fék, lendülethez mérten megfelelő tekintetmozdítás. Bárhol megtanítják. Ha jól értem, neked ezt pont nem kell magyarázni. Sok friss jogsisnak sajnos igen. Kijönnek a fojtott motorral végzett vizsgáról korlátlan jogsival, megveszik az első nagymotort, és a legalapabb manővereket nem tudják megcsinálni.
#12 A 390 Duke tényleg zseni, legjobb nem egészen 500-600-as motor, amivel sok helyen meg tudsz fordulni, csak a szervizköltséget tűrje a pénztárcád.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Attól függ.
A legtöbb sor2 utcai motorokban van, ezekben általában 180 vagy 270 fok főtengelycsap eltolás van, kicsi a lendtömeggel ezért egyenetlen a járásuk, könnyebben lefulladhatnak. De pl egy tenere 750 nagy lendtömeggel, 360 fok eltolással nagyon egyenletes.
Szerintem a legunalmasabb hangú hengerkiosztás is de ez szubjektív.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!