Ilyesmi árkategóriában milyen autót lenne érdemes vennem?
Körülbelül két éve van jogosítványom, annó első autónak vettünk nekem egy Renault Cliót, de úgy érzem kinőttem. Viszonylag sokat kocsikázok, csak munkába napi 80-150 km, szinte végig autópályán. Szerettem a mostani kis autóm, tök jó volt rajta megtanulni vezetni, de már szeretnék egy pár évvel fiatalabb, megbízhatóbb autót. Illetve egy olyat, ami fogyasztásba is talán egy picit jobban megérős, mert szerintem a mostani picit sokat fogyaszt ahhoz képest.
Árkategóriában olyan 1,5-2millió amit rászánnék, nyilván nem várok ennyi pénzért egy tökéletes autót, de szeretnék egy megbízhatóbb, nem a legdrágábban szerelhető, viszonylag tűrhetően fogyasztó autót.
Milyet ajánlanátok?
Semmi elképzelésem igazából, vevő vagyok mondhatni bármire.
Használt autó: mit vegyek 1-2-3 millióból?
Nem derül ki a kérdésedből, hogy a Clio-t méretre nőtted ki, kvázi kis autók kilőve, vagy egyszerűen a korából, állapotából adódóan mondod ezt.
Valamint a motorról sem mondtál semmit, a sokat fogyasztás mit jelent, meg milyen motoros a jelenlegi?
Azért kérdezem, mert egy kis pörgős motoros turbo benzines vagy dízel autó pont ideális egyedül ingázni, de ha cél, hogy mondjuk a 2 méteres bútort is el tudd hozni vele az IKEA-ból akkor teljesen mások az igények.
Korából, állapotából mondva inkább. Nincs bajom a kis autókkal, sőt, nem is szeretnék egy túl nagyot.
1,2 benzines. Ilyen szempontból is érzem, hogy picit mondhatni kinőttem, szeretnék egy picit erősebbet. Nem gyorsulgatni akarok vele persze, csak azért pályán ingázáshoz jobban örülnék egy picit erősebb autónak.
Pontos fogyasztást nem nagyon számoltam soha, de nagyjából 7liter körül lehet. Nő vagyok, egyébként annyira sajnos nem értek hozzá, nem is tudom ez mennyire számít soknak, csak hallottak alapján saccoltam be, hogy sok lehet.
Az 1.2-es feltétlezhetően szívóbenzin Clio nem lehet egy dinamikus, így nyilván azt pörgetni kell, így ebből adódóan a 7 liter reális lehet.
Mivel iszonyat elszálltak az autóárak, így sajnos egy használtautónál már a 1,5-2,0 millás keret ami régen bőven korrektnek számított ma már majdnem a beugró szint, egy olyan autóra ami nem a szopóroller kategória induláskor már.
Én maradnék a helyedben a kis autónál, ebből mivel én német autó párti vagyok, nem tőlem fogod a japán vagy koreai autókat hallani ajánlatként, mert nyilván mindenki magából indul ki. De egyébként megjegyzem attól függetlenül, hogy nem az én világom, meg nem ajánlgatom őket, a német után ebből a két ligából választanék.
De most úgy írom, amit én vennék.
Én ennyiért valami kis pörgős turbó benzinest vagy dízelt vennék, mindkettőnek van előnye hátránya.
Leginkább a VW csoportos autók közül:
VW Polo, Seat Ibiza, Skoda Fabia
Vagy ha picit nagyobb érdekes
VW Golf, Seat Leon, Skoda Octavia, Audi A3
Én úgy gondolom ezek elég jó konstrukciók motor terén, meg kb 2008 óta mióta VW CRTDI-re váltott nagyjából az összes dízel motorja jónak mondható.
A benzinesből a TSI, TFSI motoroknak volt egy mélyrepülése az első időszakba ebből adódik egy kvázi rossz hírneve, de nagyjából 2013 óta azok is jó technikák.
A korai korszakból is generációtól függően inkább csak azt mondanám azt átlagosnál jóval több törődést igényelnek, amit ha a korábbi tulaj megadott akkor nem egy rossz választás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!