Milyen autót érdemes választani olcsó árkategóriában?
Autót szeretnék, venni. Nőként nem igazán értek hozzá. Így nem tudom hogy olyan 500.000 körüli áron milyet szabad venni.
Lótifuti autó lenne, elmegyek a munkahelyre, esetleg az egyetemre és vissza. Naponta átlagosan maximum 15km kellene mennie, de ezt se mindennap.
Fontos, hogy alacsony legyen a fenntartása is.
Csak pár évig szeretném használni 2-3 évig maximum, amíg el nem végzem az egyetemet, utána cserélném is le.
Milyen márkát, típust ajánlotok, amivel kevésbé lehet befürödni, illetve ha kell, akkor olcsón lehet alkatrészhez jutni.
1–2 éve még lehetett ezt-azt mondani ennyiért, de most az egyetlen autó amivel tényleg esélyes hogy kevés bajod lesz, és nem kell vadászni ennyiért a jó állapotot hanem fixen megkapod, az a régi Swift. Ennyiért 1.3-as, klímásat találhatsz szépet és még az átírás, olajcsere is benne lehet az összegben. Alkatrész szerintem itthon semmilyen autóhoz nincs több, nincs szerelő aki ne látott volna már ilyet, stb stb. Ok, nem biztonságos - 500 ezerért semmi nem az. Rozsdára kell nagyon figyelni, és azért átnézetni ezeket sem árt szerelővel, nagyon strapabíró a Swift de láttam már abból is bontószökevényt.
Esetleg Peugeot 206, Renault Clio és társai horogra akadhatnak ennyiért, de ott már könnyebb lyukra futni és nem is ennyire minimál a fenntartásuk.
Igen a swiftet hallottam hogy jó, de én írtózom tőlük, szerintem bűn rondák.
A peugeot meg a renault már ezerszer jobban tetszenek.q
500 000 veszel autot amibe csak hogy valahogy guruljon beleraksz még 2 millat
miert nem veszel most egy jobb autot, miert csak egyetem utan ?
Most + 500 000 ba vagy egyetem utan meg - 2 500 000 ban leszel, ezt garantalom neked
@2, hát igen, ezt átérzem. Nekem volt régi Swiftem "munkásautónak" pár éve, szépnek nem volt szép, de amúgy meglepően fürge (főleg a 83 lóerős 1.3-as) és tényleg szinte nem is kért semmit a kötelező szervizeken és benzinen kívül, abból sem sokat.
Esetleg vannak még olyan opciók, hogy Renault Twingo, Ford KA. A Twingo egy egészen egyszerű kisautó, barátnőmnek amikor kerestünk akkor is felmerült, de mi végül a keretet bővítettük inkább. A Ford KA nagy baja az, hogy az akkori Fordok mindegyikéhez hasonlóan elképesztően tud rohadni, 500-600 körül kifoghatsz olyat ami még okés, pár évre azzal el lehet lenni, de ha nem foglalkozol alváz- és üregvédelemmel akkor mire eladnád már fixen rohadni fog és sokat veszít az értékéből.
1 voltam
Kihagytam, akartam még a Twingoról mondani pár szót, mert tényleg eléggé utánajártunk.
Van belőle félautomata váltós "Quickshift" néven, na azt kerüld, nagyon hamar eszi meg a kuplungot és az nem olcsó művelet. Vannak panorámatetősek, azok elég menők, viszont olyat ami klímás ÉS panorámatetős én ennyi pénzért még nem láttam, akkor meg már inkább a klíma, legalábbis nekem ez a prioritás. Van vászontetős is, de annál nyilván lesz sok szélzaj, és a vászontető el tud öregedni, be tud ázni, szóval az egy extra kellemetlen hibaforrás.
Amúgy nagyon praktikus, hátsó üléssort lehet egy sínen tologatni hogy több hely legyen utasoknak vagy nagyobb csomagtér, nagyon jó térérzet van belül annak ellenére hogy egy kis miniautó. Parkolni is könnyű vele, nagyon jól átlátni körbe, tesztvezettünk párat és nekem őszintén szólva férfiként is nagyon tetszett.
Ami a Twingonak az egy nagy "baja", hogy nehéz szerelni, mert nagyon kevés hely van a motortérben, így arra számítani kell hogy a szerelő egy átlagos autóhoz képest 1-2 extra munkaórát biztosan felszámít.
Csak megint az van, hogy bár Twingoból 500 ezerért nem túl extrás példányból ki lehet fogni szépet, de könnyű ezzel is kifogni egy problémahalmazt. Át kell nézetni mindenképpen. #1, #8
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!