Mi lehet a hibája az autónak? Lehet így közlekedni vele, vagy mihamarabb szerelőhöz kell vinni?
2000-es gyártmányú, 1.4-es Toyota Corollánk majdnem napi használatban van (hétköznap kb 2x15 km-t teszünk meg vele, de alkalmanként többet). Nincs 1 hónapja, hogy frissen műszakiztattuk megbízható szerelőnkön keresztül. 1 hét eltolódással 2 alkalommal is tapasztaltuk, hogy nagyobb ívű balra kanyarodásnál (1x körforgalomban, legutóbb pedig az M0-on haladva, belső sávban kanyarodva) hirtelen mintha valami megvezette volna a kocsit, jobban behúzott balra, kb 1 mp-ig, majd magától visszaállt és ment tovább az addigi ívben. Illetve a legutóbi eset előtt, szintén kb 1 mp erejéig "lötyögős" lett a kormány, könnyen lehetett jobbra-balra mozgatni, és a kocsi könnyen ment is utána, majd ez is visszaállt az eredeti állapotába.
Tavaly ősszel vettünk rá 4 db új, középkategóriás 4 évszakos gumit (előtte is az volt rajta, és sosem volt probléma).
Mi lehet a probléma, és mennyire SOS, hogy szerelő lássa?
Nagyon sok minden lehet. Ez egy eléggé rejtélyes (bár részletes) leírás.
Nekem csak egy kérdésem van: Teljesen száraz vagy enyhén nedves úton történt ez?
Ha minden esetben homogén volt az úton a tapadás, pl. nem volt felhordott homok vagy olajfolt, akkor azt mondanám hogy a kormány szervorásegítésének volt ez egy pillanatnyi hibája.
Gondolom hosszbordásszíjjal hajtott hidraulikus a szervo, mert az a legelterjedtebb.
kormánymű, axiálcsukló, stabilizátor gömbfej, stb...
Valamia fútóműben szét akar esni, vagy elkopott a kormánymű
Szervó nem lehet mert ha az elromlik akkor se húz félre.
Inkább nyomvályu húzta el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!