Megéri ez az autó ennyiért?
2003 Fiesta 1.4 Comfort 18x.xxx km 400.000 Ft.
Hirdetésből nyilvánvaló, hogy nem szalonállapot, olyat 2-3-szoros áron találni.
Ma megnéztem, vannak rajta sérülések, mindkét sárvédőn kezdődő rozsda, átterjedtek a küszöbökre, egyik hátsó sárvédőívnél is meghúzták, csomagtérajtó is horpadt. Vannak még esztétikai hibái, de az már csak festékleverődés, stb...
Motorikusan jónak gondolom, igaz nem vagyok szaki, kipufogó lyukas, talán kopog is egy csöppet.
Szerintetek a sok karosszériasérülés megér ennyi pénzt? Vagy keressek más hasonló árú autót (600ig elmennék még)? Válaszokat köszönöm!
Használt autónal sajnos minél rosszabb annál többet kérnek értük. Ha a kínálat tetejét célzod simán veszel olyat amin 10 évig max féket és kuplungot cserélsz. Ha az alját, akkor jön az állandó javítgatás foltozgatás. Ugyanarra a 10 évre lebontva milliókért.
Ingyen ebéd nincs. Ha egy autóra nem vigyáztak, nem törődtek vele, akkor annyival hátrébb indulsz. Ami soksok pénz.
Inkább legyen kevesebb a lóerő és extra mint a rozsda több. Az állapot a "takaró széle" amin ajánlott belül maradni.
Én 630-ért vettem 1.3-asat, 2005-ös, 173 ezer km-el, fél éve, magyarországi, szervízkönyves. Minden időben volt rajta cserélve előttem is.
Nulla rozsda a kocsin, viszont nekem is lyukas volt a kipufogó. Igazából az egy 30-asból megvolt, utána fél évig nem kellett rákölteni.
Bár jó állapotban volt, ugye 18 éves autó és vannak kopó alkatrészek...
Most ment el rá kereken 200 ezer, ebbe volt benne akku csere, olaj+szűrő csere, alsó gömbfej, billenésgátló, stabilizátor, meg a műszaki vizsga.
Szóval a 630 ezres autóra is elmegy 200 ezer lazán, úgy hogy semmi komoly nem lett rajta javítva, csak alap dolgok műszakira..
Szerintem szinte minden 1-1.5 millió alatti autóra elmegy minimum 200 ezer ha hosszabb távra tervezel vele mint pár hónap. Jó, ha mondjuk egy 2004-es skoda fábia van ennyiért, az valószínűleg azért annyi mert annyira rendben van, de érted hogy értem.
A hasonló korú fiesták 2002-2007-ig 400-900 között mennek, ami ez alatt van az már bontós, ami ez felett van, az meg már agyon optikázott st.
Feltételezve ha jól van nagyjából árazva.
Én semmiképp sem vennék az alsó szegmensből, ott az már nagyon zsákbamacska. A felső 8-900 ezres környékről meg azért nem vennék, mert nincs költségmentes autó, és arra is fogsz költeni alsó hangon egy százast vagy 150-et, de 1 millióért én már jobb, újabb autót vennék nem ezt a fiestát.
Szóval szerintem az aranyközépút ha tatálsz egy normálisan beárazott 600-700 ezres fiestát, és így ha költesz is rá 150-200 ezret, még akkor is jó vagy, és bőven 1 millió alatt maradtál de van egy általad már ismert, rendberakott autód, amit 1, másfél év használat után is el tudsz annyiért adni amennyiért te vetted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!