Az alapjárati fordulatszám 800-900 helyett 2000. Mi az oka? Illetve műszakinál ebbe belekötnek, ha egyébként rendben van a kocsi?
Nem lett szerelve rajta valami?
Csak egy példát írok le:Skoda felicia 1.3 MPI-nél volt egyszer fojtószelep tisztítás,majd utána kb.100 km megtételéig igen magas volt az alapjárat,majd magától visszaállt normálra,mert a motorvezérlő egy idő után visszaállítja magától.
Szerintem csak szólnak,hogy olvastasd ki a hibakódját és állítsák vissza.
Ha le lett véve az akksi saru akkor tanítani kell az alapjáratot.
így:
leveszed a sarut, vársz vele pár percet mehet vissza.
Utána beinditod, és percenként felkapcsolsz 1-1 fogyasztót.
(Pl. 1perc jaratas, világitás,1p, futes) miutan megvan lekapcsolsz mindent és leállítod. Gázpedálhoz nem szabad nyúlni.
Beindítás után jó lesz.
A magas alapjárat környezetszennyezőbb, mint a normális, ami az autó specifikációjában szerepel. Szerintem ez elég ok a bukásra. Le kell fényképezniük a műszerfalat miközben a motor jár. Benne lesz a vizsgadokumentumokban, hogy a mutató 2000-en állt. És a kipufogógáz összetételt alapjáraton is kell mérni.
Persze egy vizsgaállomáson sok minden lehetséges. Feltétlenül kérdezd meg, hogy hogy állnak hozzá. Mert ha elkezdik a vizsgát onnan nincs visszaút. Egy-két kis hibától eltekintve csak forgalmi hosszabbítás vagy forgalmi érvénytelenítés lehet az eredmény.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!