Ténleg megbízható lehet ez a gép a 330 lóerejével?
azt irja megbizható de jelenleg ha csak nem tudok alkudni átirás stb után csak ilyen 50-100 ezrem maradna ha valamit csináni kell , 2 hét múlva kapok fizetést akkor lenne még rá 200
biztos jobb a megjelenése a suizuki swiftnek meg dacia dusternek persze
pont azok vesznek ilyen gépet akik sokat mennek csak eladják késpőbb
Figyelj teso, attol fuggetlenul hogy ha 2 milliod van autora, teljesen hulyesegnek tartom egy 15 eves A6 vagy A8 megvasarlasat, azt mondom vedd meg. 2 okbol. Egyreszt proba szerencse, lehet hogy tenyleg elmegy alattad 2-3 evet komolyabb hiba nelkul (ennek reszbeni megerositesere mindenkepp at kellene nezni egy hozzaertovel) es aprankent 50-100-150 ezreket belelocsolva fent lehet tartani. Masreszt arra is raebredhetsz, hogy ez nem neked valo. Lehet hogy autozol vele fel-egy evet es megunod a nagy benzint, rajossz hogy folosleges a te szuksegleteidhez 330 loero. Majd veszel egy fele ennyi hengeres, 4-5 evvel fiatalabbat utana, kezi valtoval, amit mar fent lehet tartani.
Ezt szeretned, vedd meg, ne foglalkozz massal, szerintem 500-1000 eft-os bukoval ki tudsz belole szallni ha nem jon be a tortenet. Az nem annyira sok.
#37
Én nem foglak lebeszélni róla, de azzal a mondatoddal nagyon nem értek egyet, hogy
"minden ember aki szeret autózni meg sebességet az ha ilyenje lehetne ilyenje lenne csak éppen nem merik bevállalni"
Nekem is Audim van, de egy hot hatch, mert ha valaki szereti a sebességet, meg a jó úttartást, meg a vezetési élményt, az pont nem egy hajót fog venni, hanem egy kis gokart feelingű kocsit, legalábbis az átlag megfizethető szinten.
Nem minden a lóerő, hanem sokkal fontosabb a lóerő/kg arány, meg a jó kezelhetőség, amire egy A6 pont nem jó példa.
Nem tudom milyen nehez az A8, de amit a #38-as hozzaszolo pedzeget, nekem is eszembe jutott a kerdes kapcsan. Hiaba 330 loero, ha 2,5 tonna. Egy RS Focus de meg lehet hogy egy hasonlo koru turbos Astra is odaveri 200-250 loero korul, alig tobb mint 1 tonnas kasznival.
Ebben az autoban az a 330 loero annyira nem nagy szam. Kb. 10 eve neha jarkaltunk egy 4.2 szivo A8-al neha a varosban, ment, ment de sokkal jobb dinamikaju autok vannak fele ekkora meretben. Bar azt a premium erzest biztosan nem nyujtja pl. egy A3 vagy TT, mint ez. Viszont vezetni jobb oket.
hát kinek mi az izlése ábel nekem nem tetszenek azok a kicsik mert azok olyanok hogy az ember prémiumot akar de nincs pénze a nagyobbra kategória tudom ha újonan veszed sokkal drágább mint egy régi nagyobb de akkor is nekem azok nem tetszeneke! nem suzuki kategória de egy kis audi meg bmw 1es stb azok csak félig igaziak! a sebesség mellé kell a kényelem és a megjelenés is ha prémiumról van szó azt meg egy ilyen belépő szint nem adja meg teljesen de kinek mi! még ez a kisebb is jobb mint ha valaki suzukizik azt szidja a német prémiumot
focus... astra.. istenem jó vicc ezek az autók nem nyujtanak semmit csak azt hogy kis gagyi autók de fel vannak turbozva hogy menjenek de se megjelenés se kényelem és a nevük is a gagyi kategória ne hasonlitsuk audihoz stb meg akkor meg kell nézni egy audi rs-t nem a simához kell hasonlitani..
vegyél audi rs7et vagy r8 aztán hasonlitgatsd a focusodhoz ami rs
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!