Golf 5 vagy Audi A3?
Figyelt kérdés
A fent említett két gép között filózok.Szerintetek melyik a nyerő és miért?2023. júl. 15. 20:39
12/20 anonim válasza:
Egy évjáratban azonos padlólemezen kb 0 különbség lesz fenntartásban, csak a kidolgozás, beltér, apróságok finomabban az Audiban kicsivel… jobban megérné állapot szerint dönteni. Írtad, hogy dízelt szeretnél, az áhított 1.9 PD esetén a BXE motorkód volt részecskeszűrő nélküli, de csapágysor cseréje megelőző jelleggel kb kötelező, és magasabb futásnál PD elem fészek kopás jelentkezhet ezeknél a 8 szelepes motoroknál. A 2.0 PD mumusai a piezo-s Siemens elemek, a hatszög tengelyes olajpumpa&balansztengely hajtás, illetve a hengerfej repedés - röviden BKD motorkódot kell keresni, az jobb az ezekbe került 1.9-eknél (nincs csapágy gond, jobbik fajta tartós és felújítható Bosch elemek vannak bennük, olajpumpa a régi 1.9-ből örökölt és lényegében problémamentes láncos fajta, plusz ezek a 16 szelepesek más PD elem leszorítót kaptak ami megoldja a fészek kopás problémáját). Egy dologra érdemes figyelni, az a hengerfej cikkszáma, a C-re végződő már nem hajlamos repedésre, valószínű ilyenekkel fogsz találkozni főleg, de ellenőrizni érdemes, YouTube-on van videó hol találod.
13/20 anonim válasza:
Golf V. az 1.6-os 105 lóerős sima szívó benzinessel, a legkevesebb hiba lehetőségü motor.
14/20 A kérdező kommentje:
Fogyasztás szempotjából az 1.9 tdi vagy az 1.9pdtdi érné meg jobban?Esetleg a 2.0pd?
2023. júl. 16. 09:26
15/20 anonim válasza:
Ha azon az 1 decin kell rugóznod, akkor járj busszal, mert nem engedhetsz meg magadnak egy autót. Attól függ, hogyan taposod neki. Én pl. 2.0 CR-rel többet etetek meg mint a fogyasztásbajnokok az adagolós 1.9-cekkel...
16/20 anonim válasza:
#14 A legtakarékosabb vitathatalanul a 2.0cr lenne ha beleférne, nevetséges fogyasztásokkal lehet vele eljárni, de ahogy előttem is írták ha ez az első számú kérdés, hogy 5,5 vagy 6l 100km-en, akkor autóban se gondolkodj.
17/20 A kérdező kommentje:
Jaa neeem nem azért kérdeztem, csak nem igazán értek hozzá az az igazság.Nyilván ha tudtam volna, hogy ilyen minimális a különbség, akkor meg se kérdezem.
2023. júl. 16. 13:16
18/20 anonim válasza:
Itt #12, annyit tennék hozzá, hogy rendszám alapján le tudod kérdezni a JSZP portálon, hogy a motorkódot megnézhesd, vagy a pótkerék melletti/szervizkönyv elején levő PR kódos matricákon is rajta van. Részemről előbb venném BKD vagy BXE motorral, mint 2.0 CR-rel, pusztán az egyszerűség és olcsóbb fenntartási költségek miatt, de alapvetően az is korrekt motor. Adagolós TDI az 2001-ig volt elérhető A3-ban, Golf 4-ben… mikori évjáratok jöhetnek szóba tól-ig?
19/20 A kérdező kommentje:
2005-2009/10-ig kb.
2023. júl. 16. 15:27
20/20 anonim válasza:
Akkor adagolós “sima” TDI nem is jön szóba, csak telibe a PD TDI korszak, meg az első CR TDI motorok. Utóbbiból mindegyik részecskeszűrős már (rövid utakra megsértődik), az 1.6-nál drága és random döglő porlasztók lehetnek fájdalmas tételek, 2.0 porlasztók jók, ott a magasnyomású szivattyú az amit erősen ajánlott 200-250e km után felújíttatni vagy cserélni megelőző jelleggel, mert különben tönkremenve mindent visz magával tanktól porlasztóig teljesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!