Kinek Mi a tapasztalata a Ford fusion-ról?
Azt veszem észre hogy jópáran árulják 80-100 e km-el .
Melyik a jobb dízel vagy benzines?
Most A4 B5 Quattro van AFN motorral!
Szerintetek érdemes váltanom?
Benzinesek jobbak, 1.33 vagy 1.4. Dízelből 1.4-et kerülni kell, talán az 1.6 még jó (azt hiszem volt benne 1.6 is).
Leginkább az öregek vették, szóval sok olyan van amiben valós az alacsony futás, hozzánk is jár több is, amiben 100e sincs.
Műszakilag nagyon sok közös vonása /alkatrésze/ van az MK6 Fiestával. Motorválasztékban is ugyan az. Nekem Fiestám van, 1.4TDCi. Mindenki azt gondol erről a motorról amit akar, én 4 éve vettem, 80e km-t tettem meg vele váratlan meghibásodás nélkül (most jár 220e-nél) ezalatt spórolt nekem alsó hangon 600e Forintot... Nagyon be leszek sz@rva, ha elköszön benne egy-két porlasztó vagy a magasnyomású szivattyú; gondolhatod. :D
Menetdinamikára elégségesnek mondanám, ha bemelegedett és lehet neki nyomni utána fürge kis autó. Ha nem mész vele napi 40 km-t legalább akkor inkább benzines vennék, hamarabb bemelegszik télen. Benzinesből az 1.4-es a legjobb elvileg az 1.25, 1.3 mellett. Nem eszik többet és legalább megy is, na jó próbál. A Fusion nem tudom mennyire imbolygós a magasabb felépítmény miatt, a Fiesta jól veszi a kanyarokat.
"ezalatt spórolt nekem alsó hangon 600e Forintot"
Tudod ez olyan, mint a dohányzós vicc:
- Ha nem cigiznél, hanem az árát félretennéd, 10 év múlva vehetnél magadnak egy Ferrarit.
- Te cigizel?
- Nem.
- Akkor hol a te Ferrarid?
Viccet félretéve, nekem ezzel az indoklással (amit NEM MEGCÁFOLNI akarok, csupán a véleményemet mondom el) egy problémám van, hogy a pénzt az ember teljesen máshogy értékeli egyben, mint részletekben. 600e forint egyben sokkal neccesebb, mint a te esetben átlag havi 12500 forint. És vegyünk alapul két embert, egyik benzines autóval, másik dízel autóval:
1. A dízeles megspórol havi 12500 forintot négy éven át, aztán 4 év után beüt egy 600 ezres kiadás.
2. A benzines meg kiad havi 12500 forinttal többet négy éven keresztül.
Melyik lesz szerinted idegesebb? A benzines a havi 12500 forinttól, vagy a dízeles az egyszeri 600 ezertől? Matematikailag ugyanaz a végeredmény, a dízeles mégis jobban fog anyázni, ezt autószerelőként tapasztalatból mondom. SOHA, SENKI nem mondta még azt egy többszázezres turbócserére, vagy injektorcserére, neadjisten becsöppent az injektor, átlyukadt a dugattyú és 1 milliós komplett motorgenerálra, hogy "á nem számít, ezt az összeget már kispórolta nekem, itt is van zsebben, félre van téve a spórolt pénz csak erre az esetre". Nincs ilyen. Hiába spórolta meg előtte ezt az összeget a dízel, utána azt egyben kiadni mindenkinek megemeli a pulzusát. Ha neked nem, akkor te egy vagy a millióból. Csak egy kivétel a szabályra.
Utolsónak ott a pont :) Hány ilyen pd-t láttam már.
1.4 hdi-vel dinamikus és nem eszik semmit.
1.3-as benzinesnél ha rossz a lánc, le kell venni a váltót és akkor érdemes is kuplungozni. Ez egyösszegbe tud sok lenni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!