Szerintem erős is, de nagyobb baj szerintem az hogy ha friss jogsisd vagy, akkor ne egy 5os bmw-n tanulj meg vezetni.
2023. júl. 2. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Nincs olyan, hogy túl erős.
Egy 60 lóerős suzuki, amiben nincs semmi elektronika sokkal veszélyesebb. (Mondjuk cserébe azzal megtanulnál alázatosan vezetni)
2023. júl. 2. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Sőt, csak azt érdemes.
2023. júl. 2. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Nem.
A belső égésű motor általában nem alapjárat közelében adja le a maximális teljesítményét. Továbbá a gázpedál sem egy bináris kapcsoló. Azaz nem kötelező padlógáz-satufék stílusban közlekedni és tiltásig kiforgatni a sebességi fokozatokat (automatánál folyamatosan "kick-down"-t nyomni). Egy erős autóval is lehet biztonságosan, a szabályokat, sebességhatárokat betartva közlekedni és egy gyenge, régi kisautóval is lehet felelőtlenül száguldozni. Nem kizárólag a motor maximális teljesítménye dönt.
Ma már egy átlag autó 140-150 lóerő körüli. Ehhez képest a 177-re nem mondanám, hogy olyan aszfaltszaggató versenyautó lenne, amihez speciális felkészültség kellene. Lehet azzal is megfontoltan, 100 Le körül teljesítményt kihasználva nyugisan autózgatni.
2023. júl. 2. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Hátsókerekes az tartogathat bugit, családunkban még a 80-as évek környékén a huszonéves srác, téli időszakban megcsúszás miatt álltak feje tetejére a zsigulival, nyilván nyomták is neki haverokkal.
Nem tudom milyen hátsó hajtással rendelkező autót vezetni, motorozok, de az teljesen más.
2023. júl. 2. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
#5: A mai autókkal már nem nagyon tud hülyeséget csinálni, az ESP 99%-ban megmenti. Aztán azt hiszi, hogy milyen ügyesen vezet. :D
2023. júl. 2. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
#2 Ez nagyon nem igaz. Egy suzuki elsőkerekes, érzed benne, hogyha túl gyorsan mész, ezért nem túl sok kedved van hozzá. Egy BMW-nél pedig megnyomod a gázt, kikapar, mert hátsókerekes és az árokban landolsz. Kis benzinesen érdemes megtanulni vezetni, aztán később venni egy jó autót.
2023. júl. 2. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
#7: Ja, csak a BMW-ben már a 90-es években volt kipörgésgátló, amikor a Suzukinál még azt sem tudták mi az az ABS.
2023. júl. 2. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Biztosan rossz választás. Hazánkban csak minden ötödik autó teljesítménye nagyobb 100 kW-nál, azaz ezzel az autóval nem fogod megtapasztalni az átlag autó képességeit, nem fogod megtudni, mire képesek a többiek. Ráadásul minél nagyobb egy autó teljesítménye, annál nagyobb eséllyel okoz balesetet. Szóval inkább fele ekkora teljítményben gondolkodj.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!