Motoron, az uniós rendszám mellé miért nincs regisztrációs matrica?
Kocsiknál akkora baj ha pl. egy szélvédőcsere után,nincs meg a régi, hogy ilyenkor nem hajlandóak másikat adni, hanem lehet új rendszámot intézni, meg vizsgáztatni.
Motornál meg ugyanúgy van úniós rendszám, de matrica nélkül, pedig azt állítólag azért találták ki, mert csak ezzel hiteles a rendszám, és csak akkor vehet részt forgalomban ha ez is fel van ragasztva a szélvédőre, különben viszi a redőr a forgalmit.
Most akkor így nem sok értelme van a matricának ha az egyik járműkategóriához kötelező a másikhoz meg nem.
Mint te is olvashatod, az autós bűnözések visszaszorítása lenne a cél vele, más kérdés, hogy semmi értelme.
Motorkerékpárral kapcsolatban lenne pár kérdésem, ami talán rávezet arra, hogy miért nincs:
- hova ragasztanád?
- valóban csökkentené a lopások számát, amikor amúgy 3-4 markos gyerek bármikor feldobja egy teherautó platójára a nehezebb típusokat is?
"hova ragasztanád?"
Vázra, pl kormánycsőre lehetne tenni, még emlékszem, hogy régen a kötelező biztosításhoz is adtak matricát. Nekem a Dl650-en van bőven vázfelület
Az meg, hogy a lopások visszaszorítása lenne a cél? Ebben mondjuk oké, de akkor meg felesleges úgy jellemezni a matricát mintha ez a redszám hitelesítése miatt kell, mert akkor a kitalálója ,inkább az ikresítés miatt vezettette be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!