Suzuki ignis II 1.3 b 180 ezer km. Az auto folyton fűtőkör hibát jelez a lambdaszondánál ami a katalizátor mögött van,akármennyi új szonda kerül beépítésre mindig ezt írja. A katalizátor jó . Valaki tud tanácsot adni mi lehet a hiba?
Nem tudom hogy jó e a katalizátor,csak sejtem ugyanis erő és teljesítmény csökkenés nincs,fogyasztás nem nőtt meg.
A gyertyák 100 ezrenként iridium betétes cserélve,ezt írja gyártó,de ha ez hosszú időtartam akkor ez is módosítva lesz. A motorolaj 10 ezrenként cserélve… Ha trafó baj lenne azt a számítógép írná hibakód olvasás kor ,és sem gyújtás sem égés kimaradás nincs!
Ebből következtetve kértem segítséget.
De ha valóban ez típus hiba akkor valószínű hogy csere lesz mindaz amit írtál.
Köszönöm .
Igen valóban cserélve vannak ugyanis saját auto saját szervizelés csak ebben az ágazatban akadtam el nem picit …
Én is úgy gondolom hogy jó intervallum,bíztam is eddig ebben. villamossági szerelő és egyebek csak magyaráznak hülyeséget,meg ECU csere és egyebek… na ezt hagyjuk is /tisztelet a kivételnek/
Igen van mégegy lambdaszonda a katalizátor előtt,de arra nem ír semmi hibakódot… azért lehet egy csere megoldja de már sokadik 20-30 ezer Ft az kicsit sok érte….
A kód amit ír P0420 fűtőkör hiba 2.bank 1. henger sor
Gondolom a katalizátor utáni lambdaszonda ugyanis az ami előtte van az a keverékképzesért felelős de arra nincs hiba kód
Lehet hogy egy autópályás “kormolás” is megoldaná,ez esetben egy próbát megér. Bár a munkahelyem tőlem 40km oda-40 km vissza és lehet ez kevésnek bizonyult eddig.
Az új lambdaszonda is gyári Denso így még azt sem mondhatom hogy valami utángyártott maszat….
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!