Én egy tiptronic váltós faceliftes (2014-től gyártott) 5 üléses C4 picasso-ra vágyom, mert fontos számomra a viszonylag magas üléspozíció.
2023. jún. 27. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/17 anonim válasza:
Szerintem a 407. Az baromi szexi.
2023. jún. 27. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
3/17 anonim válasza:
A legmegbízhatatlanabb autó típusokat sikerült össze szedned! Messzire menekulj ezektől, és normális, megbízható autó típusokat nézzél. Pl Skoda Octavia generációk, Ford Focus benzines, stb. Vagy Honda civic, Toyota Corolla.
2023. jún. 27. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 anonim válasza:
Egyik sem ajánlható jó szívvel, főleg a 407-es nem. Az legalább akkora szopó roller, mint a 607-es vagy a renyo laguna kettes. Peugeot és Citroen-bol a legnehezebb megbízható, jó konstrukciókat kifogni, lévén ezek az alfa romeo és lancia-val a megbízhatósági listák sereghajtói. Ne légy önmagad ellensége, kérdező!
2023. jún. 27. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
5/17 anonim válasza:
Jó, de van akinek van ideje és pénze is hogy szervizbe hordani az autót.
Szerintem 407 2.0 HDI-vel, vagy Megane 2 2.0/1.9 DCI-vel semmi gond nincs. Már ha csak a motorokat nézem, a legjobb dízelek között vannak.
2023. jún. 27. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
7/17 anonim válasza:
Nem is a motorjaikkal van gond, hanem a köré épített technológiaval, főleg a kotla elektronikaval.
2023. jún. 27. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
8/17 anonim válasza:
#7
A 20 éves Renault Megane Break autóm elektronikája köszöni jól van.
2023. jún. 27. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
9/17 anonim válasza:
Peugeot partner 18 éves és tökéletes.
2023. jún. 27. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
10/17 anonim válasza:
#7: általában amikor ilyenkor rákérdez valaki, hogy és mégis mi az az elektronika, ami jellemzően tönkremegy az összes francia autókban, jön a hebegés habogás. Mert hogy nincs ilyen. Érdekes, amikor a fauvében szarik be az ötödik Climatronic panel, zárlatos lesz a PD elem, a Béenvében az összes karácsonyfadísz világít, stb ott valahogy sosem a csúnya rossz német tervezés a hibás. Persze, az sem számít, hogy a vezérlők kb. fele ugyanúgy Bosch, vagy Siemens a francia autókban is, ha jól sejtem.
Szóval akkor mi is az a híresen rossz elektronika, ami mindegyikben tönkremegy?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!